« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
در شورای اداری استان عنوان شد:
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:یاسوج هنوز 200 تا 250 تخت بیمارستانی از متوسط کشوری کمتر دارد که امیدواریم بیمارستان خصوصی زاگرس سریع‌تر به بهر‌ه‌برداری رسیده و در خدمت مردم باشد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در شورای اداری استان گفت: از مسئولان استانی، مدیران کل، استاندار و مجموعه استانداری که با وحدت و همدلی در جهت ارائه خدمات ارزنده به مردم تلاش می کنند تشکر می کنم و قطعا حفظ و استمرار این اتحاد و همدلی موجب ارائه ی خدمات بیشتری به مردم خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی ضمن تشکر ویژه از خدمات و حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان اظهار داشت: دکتر قاضی زاده هاشمی با عملکرد خاص خود درحوزه بهداشت منشأ خدمات شایانی در کل کشور و استان ما شده است که شایسته  تقدیر است و انتظار و استدعا دارم جناب آقای دکتر نسبت به پرداخت مطالبات معوق پزشکان، پرستاران و کارمندان، علیرغم همه محدویت ها، تدبیری بیندیشند تا احیانا خللی در روند درمان مردم ایجاد نگردد.

وزیر بهداشت کسری بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی نتیجه گرانی‌هاست

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:باید از شهدای عزیز این استان، خانواده‌های آنها، جانبازان، ایثارگران و مدیران دلسوزی که در دولت‌های مختلف کار کرده و همه تلاش کردند بخشی از محرومیت را از چهره این استان بزدایند، تقدیر و تشکر کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم در حوزه اشتغال، مصیب‌های اجتماعی و رفاه اجتماعی گرفتاری‌ها و مشکلاتی دارند، گفت: در این زمینه ما مسئول هستیم، باید پاسخگو باشیم و تا جایی که میسر و مقدور است با آنها همراهی کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی اداره کشور شبیه اداره یک خانواده دانست و عنوان کرد: اگر در این چهل سال پدران خانواده ما نه گفتن را مانند بله گفتن بلد بودند شاید شرایط کشور متفاوت‌تر از این بود.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال 98 کشور تقدیم مجلس شوری اسلامی شده است، بیان کرد: ما می‌توانستیم بودجه متفاوتی داشته باشیم تا هر کدام با مصیبت حوزه اجرایی خود را مدیریت نکنیم اما چون نمی‌خواهیم نه بگوییم و مرتب می‌گوییم حفظ وضعیت موجود، از این ستون تا آن ستون فرج هست بنابراین به مشکل برمی‌خوریم.

وزیر بهداشت به افتتاح بیمارستان 294 تختخوابی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: یاسوج هنوز 200 تا 250 تخت بیمارستانی از متوسط کشوری کمتر دارد که امیدواریم بیمارستان خصوصی زاگرس سریع‌تر به بهر‌ه‌برداری رسیده و در خدمت مردم باشد.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌های بالقوه فراوانی دارد اما چون راهبرد تعیین نکردیم و در بخش بودجه‌ریزی کشور هر استانی دیمی کار کرد، ثمره آن این است که در هر باغچه‌ای بیلچه‌ای می‌زنید و هیچی هم به عمل نمی‌آید اما اگر به یک باغچه برسید قطعا می‌توانید برداشت خوبی داشته باشید.

وی ابراز کرد: در سال‌های نخست انقلاب علی‌رغم اینکه امام می‌فرمود راه نجات ما کشاورزی است اما عده‌ای معتقد بودند که صنعت راه نجات ما است و هنوز معلوم نیست کدام یک از آنها بهتر است و در این چهل سال آب را هم هدر دادیم و مشکلاتی ایجاد کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: