« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
لیکک بهمئی
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:کمیسیون انرژی نگاه ویژه ای به استان کهگیلویه وبویراحمد دارد و به عنوان یک نقطه مهم و استراتژیک انرژی و نفت و گاز قطعا به آن توجه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،استاندار کهگیلویه وبویراحمد ؛رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ؛ مدیرعامل مناطق نفت خیز در جنوب و مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در اولین گام سفر به بهمئی کارخانه لوله های بدون درز را  کلنگ زنی کردند.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کشور در این آیین گفت: لوله های این کارخانه برای مصارف صنایع نفت و گاز، پتروشیمی ها و پالایشگاه ها در کشور کاربرد دارد.

احمدی با بیان اینکه، برای این کارخانه سه هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد، اظهار داشت: سالیانه ۱۰۰ هزار تن انواع لوله ۲ تا ۱۲ اینچ در این کارخانه تولیدی می شود.

وی تصریح کرد: براساس انعقاد قرارداد با سرمایه گذار، این طرح اقتصادی بین ۱۸ تا ۲۴ ماه راه اندازی می شود و یکهزار نفر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با بیان اینکه، استان وارد مرحله ای از سازندگی شده است، گفت: علاوه بر داشتن گام های بزرگی در حوزه های آب، برق، گاز، طرح های عمرانی و زیر بنایی، افزون بر ۱۲ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه فقط در حوزه راه استان در حال سرمایه گذاری داریم.

علی محمد احمدی افزود: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار و اشتغالزایی از اولویت های مهم استان قرار گرفته است.

استاندار، داشتن اراده قوی مدیران استان در توجه ویژه به پروژه ها و تسریع در روند اجرای طرح ها را از مهمترین توصیه های خود به آنها اعلام کرد.

وی ابراز داشت: تسهیل گری برای اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران و توجه ویژه به بخش خصوصی در دستور کار مدیران استان قرار گرفته است.

احمدی عنوان کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند با اراده قوی و عزمی جدی موانع و مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری را برطرف نموده و همه امکانات برای ورود امن سرمایه گذاران را فراهم سازند.

استاندار خاطرنشان کرد: زاگرس رنگین کمانی از ظرفیت ها، داشته ها و پتانسیل هاست و همه ما باید با تمام توان سعی در عمران و آبادانی نقطه به نقطه آن داشته باشیم.

احمدی به همه مدیران تاکید کرد که همراهی همیشگی، تسهیل گری مداوم و با شفاف سازی در روند اجرای طرح ها و فراهم نمودن زمینه ورود امن سرمایه گذاران  مهمترین خواسته ها برای توسعه و پیشرفت استان باشد.

استاندار از همه بزرگان، معتمدین، ریش سفیدان و سیاسیون در استان خواست با دلسوزی و همراهی برای توسعه و آبادانی هرجه بیشتر کهگیلویه وبویراحمد در کنار مدیران باشند و با تمام توان کمک کنند.

رئیس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی هم امنیت، آسایش و آرامش خاطر سرمایه گذاران را یک اصل مهم برشمرد و از همه مردم استان بویژه شهرستان بهمئی خواست با همراهی مسئولین سعی در فراهم نمودن زمینه برای جلب و جذب سرمایه گذاران کنند.

حسنوند از استاندار به جهت حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در روند اجرای پروژه ها تقدیر کرد و افزود: ما نمایندگان با هدف کمک به دولت و اجرای درست و به موقع پروژه ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت: کمیسیون انرژی نگاه ویژه ای به استان کهگیلویه وبویراحمد دارد و به عنوان یک نقطه مهم و استراتژیک انرژی و نفت و گاز قطعا به آن توجه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین