« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:: به دنبال ایجاد کریدوری امن و جدید از سمت اصفهان– نجف آباد و پاتاوه هستیم.


 به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف،علی محمد احمدی در همایش حمل و نقل و تجلیل از خانواده شهدا و حادثه دیدگان حوادث جاده ای، سیستم ناوبری فرودگاه یاسوج را در تراز استانداردهای کشور برشمرد.

وی افزود: هر چند یکی از تلخ ترین و بزرگترین حوادث هوایی در کهگیلویه وبویراحمد رخ داد و به عنوان موضوعی روانی برای مردم تبدیل شده در حال رایزنی با برخی ایرلانها از جمله ایران ایر و قشم ایر هستیم.

استاندار اظهار داشت: به دنبال ایجاد کریدوری امن و جدید از سمت اصفهان– نجف آباد و پاتاوه هستیم.

وی تصریح کرد: موضوع فنی و تخصصی است و باید مطالعه و طرح آن به صورت ویژه انجام شود.

احمدی به برخی شایعات در خصوص ناامن بودن فرودگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: این فرودگاه از نظر باند، سیستم پرواز و امکانات در تراز استانداردهای کشور است.

استاندار به برخی محورهای مواصلاتی و راه های روستایی اشاره کرد و افزود: تسریع در روند ساخت و تکمیل این محورها پاسخگویی به مهمترین مطالبات مردم استان است و راه و شهرسازی با جدیت تمام پیگیر باشد.

احمدی، حمل و نقل را از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت برشمرد و ابراز داشت: امروزه پایه و اساس ورود سرمایه گذاران و گردشگران داشتن راه های هوایی، دریایی و زمینی ایمن و استاندارد است.

وی، کارنامه جمهوری اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب در استان کهگیلویه وبویراحمد را مطلوب و قابل قبول دانست و ابراز داشت: قبل از انقلاب این استان از کمترین امکانات جاده ای هم برخوردار نبود و اما اکنون همه روستاها و شهرهای استان از راه مطلوب و مناسب برخوردارند.

استاندار، توجه ویژه به روستاها و مناطق کمتر برخوردار را خواستار شد و گفت: باید سعی شود خدمات به صورت متوازن و متعادل هم در شهرها و هم در روستاها توزیع شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: