« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
بهبهان
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه به همت بسیج کارکنان ، مدیریت فرهنگی دانشگاه و مسئول بسیج کارکنان با همراهی جمعی از پرسنل بسیجی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حاج آقا ناصری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:در این دیدار یک ساعته که در دفتر امام جمعه بهبهان صورت گرفت دکتر میری با اشاره به ضرورت تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه سخنانی ایراد کردند .

در ادامه حجت الاسلام ناصری ضمن بیاناتی با اشاره  به سالروز شهادت دکتر مفتح پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه و اهمیت این وحدت ، اهداف این وحدت را وحدت در علم و تقرب به خدا در تعلیم و تعلم عنوان کرده و اظهار امیدواری کرد رویه موجود در حوزه ها در دانشگاه های کشور  نیز اجرا شود  و  جا دارد حوزه و دانشگاه با استفاده از نقاط قوت هم در روش های آموزشی و پژوهشی با هم همکاری بیشتری نمایند.

امام جمعه شهرستان بهبهان هدف از تحصیل علم را علم آموزی برای خدمت به جامعه عنوان کرده و تحصیل برای دریافت مدرک را نکوهش کرده و افزود تحصیل علومی در حال حاضر مفید هستند که کمکی برای تولید،اشتغال و رونق اقتصادی کشور باشند.

وی در ادامه با تقدیر از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بابت ابداع و راه اندازی مرکز کارآفرینی و آموزش های ضمن تحصیل به دانش آموزان تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد پیشرفت روز افزون این مرکز باشیم.

امیر حسین قاسمی مسئول بسیج کارکنان نیز با اشاره به بیانات رهبری پیرامون  وحدت حوزه و دانشگاه افزود پیوند دوستی و تفاهم دانشگاهیان با روحانیون و طلاب علوم اسلامی و قیام شجاعانه در مقابل انحرافات، دسیسه و توطئه های دشمن در این دو سنگر مهم یک ضرورت انکار ناپذیر است و نخبگان دانشگاهی در کنار علمای حوزوی در خصوص بصیرت افزایی و معرفت ارزش های دینی نقش برجسته ای داشته که تضمین کننده آینده روشن انقلاب اسلامی ، نابود کننده فتنه ها و سیاست های دشمنان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: