« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۸۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
واکنش مراد قاسمی بابااحمدی به نامه نمایندگان استانهای لر نشین به سران قوا؛
این نهایت بی عدالتی است که به اسم حق آبه استانهای لر نشین را از حق آبه خود محروم نمایند لذا از مقام عظمای ولایت و ریاست جمهوری تقاضای ورود و برخورد با موضوع را دارم.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،

مراد قاسمی بابااحمدی (حموله) طی یاداشتی در واکنش به نامه‌نمایندگان سه استان چهارمحال، خوزستان و کهگیلویه به سران قوا و شورای عالی امنیت ملی، نسبت به استعفای دسته جمعی نمایندگان اصفهان درباره مسئله آب نوشت:

با درود و سپاس بیکران به مقام عظمای ولایت و رهبری

متاسفاه استان هایی مثل اصفهان به خصوص و استان های دیگر در طی این ادوار نا جوانمردانه به دنبال غارت سرزمینی و جغرافیا استان های لر نشین دست زده اند تا از این طریق بر ثروت این استان هااز جمله معادن و آب چمبره زده و به ثروت استان خود اضافه نمایند که متاسفانه نمایندگان استان های لر نشین در خموشی مطلق فرو رفته غافل از اینکه به نقشه جغرافیای استان های خود در سال 1357 رجوع نمایند تا متوجه این موضوع بشوند.

بایستی عوامل نفوذی در وزارت کشور و دیگر وزارت خانه دیگر شناسایی و تغییرات جدی در راس امور این وزارت خانه صورت گیرد و سرزمین های جغرافیا ی اقوام لر به جای خود برگردد حق آبه اول بایستی در استان های چهار محال و بختیاری و کهگلویه و بویر احمد و لرستان و خوزستان که غارت شده است بایستی برگردد.

اصهانی و یزدیه با زدن سه تونل همرا با فولاد مبارکه که حجم زیادی از آب سر شاخه های کارون را غارت کرده اند به اسم حق آبه و عملا دست مردم ولایت مدار استان های لر نشین را را بسته و از حق آبه قانونی خودشان محروم کرده اند این نهایت بیشرمی و بی عدالتی میباشد  که به اسم حق آبه استانهای لر نشین را از حق آبه خود محروم نمایند از مقام عظمای ولایت و ریاست جمهوری تقاضای ورود و برخورد با موضوع را دارم.

و از نمایندگان استان های لر نشین تقاضای برگشت سرزمینی و جغرافیایی را دارم زیر بعضا میخواهند با دست درازی و ملحق کردن این سرشاخه ها و معادن به استان خود مالکیت قانونی پیدا کنند تا به راحتی هرگونه که بخواهند به منابع آبی و معادن این سرشاخه ها قانونی دست درازی کنند نمایندگان محترم استان های لر نشین هوشیارانه نسبت به جلو گیری از این قضیه اقدام و نسبت به برگشت سرزمین ها و آب و معادن تا دیر نشده است اقدام کنند ضمن اینکه این استعفا را بایستی نمایندگان استان خوزستان و استان های لر نشین در همان سال های اولیه ارایه می دادند.

استان ها لرنشین معادنشان و منابع آبی و نفتی را دارا میباشد و از ثروت بزرگی برخوردار میباشند ولی فقیرانه زندگی می کننداین یعنی  ظلم به این مردم که خود روی گنج خوابیده اند و از گنج و ثروت خود محروم و حق استفاده از آن را ندارند.

مراد قاسمی بابااحمدی جانباز و رزمنده دفاع مقدس
..........................................................................................................................
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "پایگاه خبری آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مراد قاسمی بابااحمدی (حموله)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
درود و سپاس بیکران بر آوای رودکوف و مدیران توانمند ودلسوز لرهمیشه سربلند و پاینده باشید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: