« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
یاسوج
3عضو بدن دانش آموز مرگ مغزی کهگیلویه وبویراحمدی به بیماران نیازمند اهدا شد
به  گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با اقدامی خداپسندانه با رضایت خانواده دانش آموز مرگ مغزی در بیمارستان شهیدئ بهشتی یاسوج اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد

مادر این دانش آموز گفت: فرزندم آرمین زارع دانش آموز پایه دوم ابتدایی دبستان آب گردوی دلی اولادعلی مومن از توابع یاسوج در حال پیاده شدن از خودرو در3راهی جاده روستا در نزدیکی دشت روم بر اثر برخورد خودرو دچار مرگ مغزی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان،آبیجان عزیزی گفت: حال که فرزندم را از دست داده ام بسیار خوشحالم که خانواده های نیازمندی با اقدام ما خوشحال می شوند.

رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاههای علوم پزشکی یاسوج وشیراز این اعضا از بدن وی جدا وبرای پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز انتقال یافت.

سیدسینا سعیدی سوق گفت: 2کلیه وکبد این دانش آموز مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا می شود.

وی گفت: این مورد هفدهمین اهدا عضو در سالجاری در کهگیلویه وبویراحمد است.

*پیام تقدیر وتسلیت مدیرکل آموزش وپرورش به خانواده این دانش آموز

 ((ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا))

(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)

(سوره مائده آیه 32)

خانواده محترم زارع

در سایه لطف خداوند متعال ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه الهی است که رفتن و سفر ابدی عزیز از دست رفته را برای همیشه ماندگار می کند. بخششی برگرفته از رحمت الهی و سیره ائمه اطهار (س) که ماندن در رفتن تجلی می یابد.

خانواده محترم زارع، با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن دانش آموزعزیز فرزند دلبندمان، آرمین زارع را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

از دست دادن دانش آموز عزیز غمی جانکاه برای خانواده محترم و بستگان –همکاران و دانش آموزان،بویژه مردم بویراحمد ودانش آموزان عزیزم در دبستان آب گردوی دلی اولادعلی مومن از توابع یاسوج است.

 با نهایت تأسف وتأثر این مصیبت را تسلیت عرض نموده وغفران الهی برای مرحوم و صبر وافر را از خداوند متعال برای آنان خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه از خانواده محترم زارع تقدیر می نمایم.

هادی زارع پور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین