« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
بهبهان
دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از استقبال دانشجویان برای حضور و مشارکت در این دوره از جشنواره، اسامی آثار راه‌یافته به بازبینی بخش تجربه‌های اجرا را معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نمایش کشتمش تا باورم کنه محصول گروه هنری نقطه ویرگول کانون تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به بیست و دومین جشنواره بین المللی فجر راه یافت.

گروه ارزیابی و انتخاب طرح و ایده‌های بخش تجربه‌های اجرا بعد از برگزاری جلسات دفاع از طرح و ایده و همچنین مصاحبه و مشورت با متقاضیان راه‌یافته در این بخش؛ اسامی آثار راه‌یافته به بازبینی کامل بخش تجربه‌های اجرا را معرفی کردند.

از میان ۳۸ اثر دعوت‌شده برای جلسه مصاحبه حضوری و تصویری، ۲۰ اثر انتخاب و برای بازبینی بخش تجربه‌های اجرا در نیمه اول بهمن‌ماه معرفی شدند.

شایان ذکر است این نمایش با موضوع ارزش و جایگاه زن در جامعه،به کارگردانی کیقباد شهرویی دبیر کانون تئاتر این دانشگاه و نویسندگی امیر لشکری  پیش از این در اردیبهشت ماه سال جاری درسالن آمفی تئاتر دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه به مدت سه روز به روی صحنه رفته است.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از:

بازیگران:آلا آرویش،شبنم باقرزاده،لادن کریمی،کیقباد شهرویی،قاسم ساکت

دستیار کارگردان:پوریا همت

منشی صحنه : ساناز ابدالی

مجری و طراح صحنه:سروش صادق نژادی،رامین محمدی فر

نورپرداز:رضا شجاعی

صداپرداز:مجتبی تقوی پور،حامد نجفی

قابل ذکر است بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال 1398 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره ها» و «پایان نامه های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: