« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
ورزشی
مردان ارنستو والورده در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا میزبان ویارئال، حریف همیشه خطرناک خود خواهند بود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ورزش 11 - جز اینکه کاتالان‌ها به پیروزی برابر ویارئال فکر کنند، هیچ عقیده و باوری تا اطلاع ثانوی در نیوکمپ مجاز نیست! شاید این خوش‌باوری آنها باعث شد که امروز سویا تاج سلطنت لالیگا را از سرشان به سرقت ببرد و شرایط این تیم در اما و اگرهای بسیاری قرار بگیرد!

 به طور کاملا واضح بارسلونا در این روزها اُفت دوباره‌ای را تجربه می‌کند، آنها سوای بر دیدار برابر پی‌‌اس‌وی که به پیروزیشان انجامید، در 4 هفته گذشته رقابت‌های اروپایی با شکست و تساوی میادین را ترک کرده‌اند! تساوی مقابل اتلتیکو مادرید کار بارسلونا را برای ادامه روند صدرنشینی عملا سخت‌تر کرد تا سویا بتواند بهترین استفاده ممکن را از این فرصت ببرد و اتلتیکو نیز به یک قدمی آنها برسد!

ویارئال نیز اوضاع خیلی خوبی را تجربه نمی‌کند! آنها پس از 5 هفته توانستند رئال بتیس را شکست بدهند و دوباره به روند تساوی‌های کلافه کننده خود بازگردند! اتفاقی که خیلی از هواداران زیر دریایی زرد را عصبانی کرده است و به نظر نمی‌رسد با این روند آنها بتوانند فصلی موفق را در لالیگا تجربه کنند.

 آمار عجیبی که از تقابل‌های بارسلونا در یک دهه اخیر برابر ویارئال باقی مانده است، بسیار باور نکردنی است، چرا که در 16 تقابل گذشته این دو تیم، هرگز ویارئال موفق به شکست بارسلونا نشده و بهترین نتیجه‌ای که توانسته کسب کند، 3 تساوی بوده و 13 دیدار دیگر را با شکست به پایان رسانده است

خاوی کایخا باید خیلی خوش‌شانس باشد که بارسلونا در آن روزهای بد خود به سر ببرد که در این صورت ارنستو والورده سخت مورد انتقاد قرار خواهد گرفت و عملا راه موفقیت را برای رقبا باز خواهد کرد! اتفاقی که به همان اندازه که می‌تواند غیر ممکن باشد، می‌تواند ممکن هم باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین