« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
یاسوج
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راس هیاتی از جمله فرماندار لنده با هدف انتقال تجارب طرحهای اقتصاد مقاومتی از قلعه گنج به لنده وارد کرمان شد.
به  گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی احمدی که به دعوت سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور ومدیر بنیاد علوی به قلعه گنج کرمان سفر کرده است، گفت: طبق تفاهمنامه‌ طرح پایلوت اقتصادی لنده با بنیاد علوی قراراست، کاری شبیه به آن چه که بنیاد علوی در قلعه گنج کرمان برای توسعه آن منطقه انجام داده در لنده نیز انجام گیرد و این منطقه پایلوتی برای توسعه دیگر مناطق استان شود.


استاندار تصریح کرد: در این بازدید تلاش بر این است تا طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی شهرستان لنده که با مشارکت بنیاد علوی برای توسعه در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشت و درمان وارد مرحله اجرا شده به یاری خداوند متعال در کنار تجربیات و دستاوردهای قلع گنج کرمان فرآیند اجرای آن تقویت شود.

وی با بیان اینکه، این طرح که به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح است و با تکیه بر داشته های محلی مردم منطقه وبهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی اجرا می شود، افزود: کسب تجربیات ملی در کنار توانمندی های بومی و استانی برای اجرای این طرح لازم است.

احمدی با اشاره به اینکه، مدیران دستگاه های اجرایی در این بازدید میدانی و با هماهنگی مسئولین در استان کرمان از فرآیند اجرای بخش های مختلف طرح قلع گنج آشنا خواهند شد، اظهار داشت: با حرکت سازنده ای که در لنده آغاز شده قصد داریم همه توان و تلاشمان را به کار بندیم تا این پروسه با موفقیت به سرانجام رسد و گامی برای محرومیت زدایی و رشد استان باشد.
احمدی با اشاره به این مطلب که این طرح مورد تاکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و دولت است، خاطرنشان کرد: مدیریت کشوری این طرح در شهرستان لنده و مهندسین مشاور این بنیاد متناسب با مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان و بر گرفته از الگوی اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاه های اجرایی استان و شهرستان برنامه های خود را آغاز کرده اند.

استاندار تصریح کرد: از این فرصت استفاده می کنیم و همه توان، ظرفیت ها را بکار می بندیم و تمام فکر، اندیشه و دغدغه مان در استان این خواهد بود که با اراده پای کار برویم و این طرح را به نحو شایسته به انجام رسانده و برای توسعه سایر مناطق در استان امید، انگیزه و فرهنگ کار و تلاش ایجاد کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه، بنیاد مستضعفان مکمل دولت و دستگاه های اجرایی استان و مردم برای خلق درآمد، رفع مشکلات و پیشرفت وارد این عرصه شده است، گفت: همه دستگاه ها و بانک ها با تعامل در کنار بنیاد علوی پای کار آمده اند و با تمام توان، ظرفیت و آمادگی کامل همراهی می کنند تا این فرصت به یک نقطه قوت و راهی میان بر برای توسعه این منطقه محروم باشد.

استاندار گفت: همه در تلاشیم تا در کنار برنامه های ششم توسعه، پنج ساله استانی، آمایش وبا کمک های فنی اعتباری و منابع استانی، ملی و حمایت های ارزنده بنیاد، حرکتی نو با خروجی ارزشمندی در لنده و در دل زاگرس رقم زده شود و از تجربیات آن برای دیگر مناطق محروم کشور بهره گرفت.

وی با تاکید به اینکه، برای پیشبرد کار و تحقق طرح در شهرستان لنده علاوه بر اختصاص بودجه استانی، دستگاه های اجرائی استان با تمام توان بنیاد علوی را یاری می کنند، افزود: این طرح  با هدف الگو سازی مردم محور سبب محرومیت زدائی، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و معیشتی منطقه خواهد شد.

در بازدید استاندار و جمعی از مدیران اجرایی استان از طرح های اقتصادی، عمرانی و محرومیت زدایی در حوزه های مختلف شهری و روستایی شهرستان قلعه گنج کرمان، نشست های تخصصی نیز با مسئولان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی این منطقه برگزار شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
همین هزینه سفرو خرج لنده میکردند بهتربود
آخه مگه این اقایون خودشون در قلعه گنج نبودند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین