« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به همت انجمن علمی کامپیوتر و درراستای رفع مشکلات دسترسی دانشجویان به اینترنت سراهای دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان جلسه پرسش و پاسخ با مدیر عامل شرکت آرسین برگزار شد.

دکتر مرادی مدیر گروه فناوری و ارتباطات دانشگاه در این باره گفت: با توجه به نیاز و مطالبه دانشجویان و پاسخگو نبودن شرکت تامین کننده اینترنت سراهای دانشجویی دانشگاه در ترم پیش ،قرارداد با شرکت قبلی بصورت یک جانبه لغو گردید و بلافاصله با برگزاری مناقصه جدید ،شرکت آرسین  انتخاب و نصب تجهیزات در سراهای دانشجویی صورت گرفت.

وی افزود  با توجه به مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان در دسترسی به اینترنت و انعکاس به مدیر عامل شرکت آرسین جلسه پرسش و پاسخ و رفع مشکل در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برنامه ریزی شد .

مرادی افزود تامین اینترنت مناسب و در خور شان دانشجویان از اهداف واحد انفورماتیک دانشگاه می باشد و در راه قدم های خوبی برداشته شده است.

در این جلسه که با استقبال دانشجویان برگزار شد پس از طرح مشکلات توسط حضار ،مدیر عامل شرکت پاسخگوی سوالات شدند شرکت آرسین متعهد شد که تا حداکثر دو هفته دیگر اشکالات را مرتفع کند.

قابل ذکر است در ادامه کارگاه آموزشی در خصوص نحوه استفاده از سایت و اپلیکیشن شرکت برای خرید شارژ و ... برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: