« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
27 هزار و 668 مورد مراجعات مردمی -19 هزار و 241 مراجعه‌کننده تحت حمایت و هشت هزار و 427 مراجعه‌کننده غیرتحت حمایت- در شش ماهه نخست سال جاری در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه 27 هزار و 668 مراجعات مردمی به این نهاد داشتیم، گفت: 19 هزار و 241 مورد مراجعه افراد تحت حمایت و هشت هزار و 427 مورد غیرتحت حمایت در شش‌ماهه نخست سال جاری در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است، افزود: 23 هزار و 992 نفر از مراجعه‌کنندگان به این نهاد در سال جاری پس از بررسی و تحقیقات مستحق دریافت خدمات شناخته‌شده و خدمت موردنظر به آن‌ها ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه  از ابتدای سال جاری تعداد خانوارهای مستمری‌بگیر این نهاد 28 هزار و 503 خانواده بوده که تا ابتدای آبان ماه 97 به تعداد 33 هزار و 50 خانوار معیشت بگیر افزایش‌یافته است، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری هفت هزار و 400 خانوار با اولویت مناطق محروم، کارگران و کشاورزان فاقد درآمد نیازمند، دهک‌های پایین جامعه و خانوارهای نیازمند پشت نوبت از محل اعتبار تبصره 14 قانون بودجه سال 97 باید تحت حمایت این نهاد قرار بگیرند.

محبی درخصوص مستمری پرداخت‌شده به مددجویان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: درمجموع 59 میلیارد و 699 میلیون تومان بابت معیشت مددجویی و یارانه کمک‌معیشت تا پایان آبان ماه امسال به‌حساب مددجویان واریز شد.

وی از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت یک میلیارد و 32 میلیون تومان به‌صورت خدمات آنی جهت خرید مایحتاج و لوازم ضروری اعلام و بیان کرد: همچنین 279 میلیون تومان جهت خرید لوازم ضروری منزل ازجمله خرید بخاری گازی پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت 270 میلیون تومان بابت اجاره مسکن و ودیعه مسکن مددجویان اجاره‌نشین اشاره و تصریح کرد: دو هزار و 497 مورد جهیزیه و هدیه به داماد بااعتبار پنج میلیارد و 865 میلیون تومان به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت پرداخت‌شده است.

 محبی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد جهت فقرزدایی در جامعه است، گفت: تلاش امدادگران کمیته امداد برنامه‌ریزی جهت رفع فقر  و کمک به توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و درنهایت خودکفایی و خروج تدریجی مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: