« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
در آستانه هفته بسیج
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های آن ندای شهادت و رشادت سر داده اند.

شجره طيبه بسيج و فرهنگ بسيجي نمادي آشكار از اراده مردم در عرصه هاي مختلف اجتماعي، سياسي و فرهنگي و يادگار گران سنگ بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام (ره) است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پيروي از امام علي (ع) پايداري و جسارت و ايستادگي در مقابل ظلم را درس زندگي قرار داد و بسيج را که به حق خاستگاه ايمان و تجلي گاه اخلاص و عشق و ايثار و مناعت است؛ بنيان نهاد.

 بسيجي نماد عزت و اقتدار و مسئوليت پذيري و باورمندي به اصول و مباني انقلاب شکوهمند اسلامي و تجلي عشق و دلدادگي به آرمان هاي اعتقادي و ملي و ميهني است.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان ميهن اسلامي که برای حفظ ناموس ایران و انقلاب اسلامی جانفشانی کردند، فرارسیدن هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک می‌گویم و عزت و سر افرازي همه بسيجيان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت داشته و برای تمامی اعضای خانواده عظیم بسیج در سراسر ایران اسلامی توفیق خدمت افزون‌تر در مسیر حفظ و ترویج آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را آرزومندم. اميدواريم با تعامل و همكاري مشترك و همه جانبه با اين سرافرازان در جهت تامين و تثبيت امنيت پايدار و پاسداري از ارزش ها،‌ رضايت ملت شهيدپرور و بسيجي ،امام شهدا و ايران اسلامي را فراهم نماييم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: