« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد: جشن های "بهار مهربانی" با محوریت هفته وحدت در سایر شهرستان های استان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رضا دهبانی پور با بیان اینکه پیامبر بزرگ اسلام همواره مظهر رأفت و رحمت و مهربانی در جامعه اسلامی است افزود: هفته وحدت فرصتی برای ایجاد روحیه همبستگی و وفاق اجتماعی است.

دبیر ستاد برگزاری جشن های بهار مهربانی در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تأکید رئیس جمهور محترم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر گرامیداشت هفته وحدت در سایر مناطق کشور تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن ها ایجاد روحیه نشاط بخش اجتماعی بین آحاد مردم است.

دهبانی پور در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن  این برنامه با تشکیل جلسه ستاد برگزاری جشن های بهار مهربانی با حضور دستگاه های عضو ستاد صورت پذیرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این جشن ها برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت شادی و نشاط اجتماعی و با هدف ایجاد روحیه امید به جامعه برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: