« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
بهبهان
با حضور دکتر صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان کشور زمین چمن مصنوعی سرای دانشجویی خواهران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر صدیقی  امروز در بدو ورود به دانشگاه ،ضمن ادای احترام به شهید گمنام مدفون در دانشگاه با حضور مهندس علی پرهیزکار ابیانه معاون پشتیبانی و مدیریت منابع این سازمان و دکتر شمس بخش مشاور و مدیر کل حوزه دفتر وزارت که از صبح در دانشگاه حضور داشتند با همراهی حجت الاسلام ناصری امام جمعه شهرستان ، حاج آقا طواف امام جمعه موقت بهبهان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه ضمن افتتاح زمین چمن مصنوعی واقع در سرای دانشجویی خواهران ،از مراکز جوار دانشگاهی،پردیس پارک علم و فناوری بازدید و ضمن تحسین طرح جاک، از نزدیک در جریان جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان قرار گرفتند.

بعد از این افتتاح بازدیدی از بازارچه مرکزی دانشگاه و بوفه مرکزی صورت گرفت و در ادامه نشست اعضای هیات رئیسه و ریس سازمان امور دانشجویان ،  مشاور وزیر و مدیر  دفتر وزارتی  برگزار شد.

در این نشست نماینده ولی فقیه در دانشگاههای استان ،حاج آقا شفیعی از تلاش های صورت گرفته از ریاست دانشگاه،هیات رئیسه و وزارت علوم تقدیر و تشکر کرده و وی  دانشگاه بهبهان را دانشگاهی خلاق و صادق در انجام ماموریت های آموزش عالی دانست که توانسته است ضمن رفع مشکلات قبلی، طرح مناسبی را متناسب با شرایط جامعه تعریف نموده و در این مسیر گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان ابراز امیدواری کرد طرح جامع کار آفرینی این دانشگاه که به عنوان یک الگوی ملی معرفی شده به صورت ویژه از طرف وزارت علوم حمایت  شود تا بتوان خروجی آن را ارزیابی کرد.

دکتر صدیقی نیز ضمن تخصیص سه میلیارد و دویست میلیون ریال به طرح های رفاه دانشجویان این دانشگاه، بهبهان را الگوی موفقی از موقعیت شناسی اجتماعی معرفی و از طرح جامع کار آفرینی این دانشگاه حمایت و آن را نیاز روز جامعه دانشگاهی معرفی کرد.

صدیقی افزود ما به طور مستمر از فعالیت های دانشگاه در حوزه دانشجویی حمایت ویژه خواهیم کرد تا اندک مشکلات این حوزه نیز برطرف گردد.

دکتر شمس بخش نیز به حمایت کامل وزارت علوم از طرح کار آفرینی دانشگاه اشاره و اعلام کرد وزارت علوم و هیات امنای جنوب غرب آمادگی تصویب کلیه پیشنهادهای دانشگاه بهبهان را برای تبدیل شدن به یک دانشگاه کار آفرین دارد.

شمس بخش به حمایت از دانشگاه در توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی اشاره و اعلام کرد کلیه رشته هایی که در سند راهبردی دانشگاه به تصویب هیات امنا رسیده را طبق مصوبات و با اولویت ویژه همچون گذشته حمایت میکند.

در ادامه دکتر سید نژاد از حمیت های ویژه وزارت علوم به ویژه آقایان دکتر شمس بخش و دکتر صدیقی و همکارانشان در حمایت از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تشکر و ابراز امیدواری کرد این سفر برکات خوبی برای دانشگاه و بهبهان داشته باشد.

در پایان مقرر گردید طی روزهای آینده موضوع توسعه رشته های دانشگاه، راههای حمایت وزارت علوم از دانشگاه در قالب طرح کار آفرینی بهبهان و برگزاری آزمون های سازمان سنجش در دانشگاه، توسعه اراضی دانشگاه، حمایت های حقوقی ، تصویب مرکز رشد و کل چرخه نو آوری طرح جامع کار آفرینی دانشگاه در سطح وزارت علوم پیگیری شود.​


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: