« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
لنده
امام جمعه شهر لنده در پیامی هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهر لنده در پیامی هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته کتاب و کتابخوانی فرصت ارزشمندی است برای تعریف از کتاب و توصیف از پدیده ای شگفت انگیز که منشا  انتقال علوم و دانشها و ارتقاء فکر واندیشه های ناب از نسلی به نسل دیگر واز عصری به عصر دیگر است. زیراکتاب مجموعه ای از یک فکر، یک اندیشه، یک ذوق، یک هنر. مجموعه ای است از یافته های یک یاچندانسان که به دیگران می رسد وهدیه می شود.
کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای باشکوه و باارزش، عنصری رشدآفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشراست.
کتاب گل واژه ای است که در گوشه های خلوت وتنهایی ما را با دنیایی از معارف و پدیده های علمی وهنری ومیراث گرانبهای فرهنگ های آسمانی وبشری آشنا می سازد. کتابی که در موردآن فرموده اند:ان قوام امور الدین والدنیابشیئین: القلم والسیف  والسیف تحت القلم(قوام وپایداری همه امور دین ودنیا به دو چیز است: قلم وشمشیر  وشمشیر تحت قلم می باشد.) پیام این کلام نورانی این است که کتاب سرچشمه پیدایش تمام تمدنهای انسانی وپیشرفت وتکامل علوم ودینداری اندیشه ها وشکل گرفتن مذهب ومکتب و سرچشمه آگاهی بشر است اما متاسفانه در جامعه دینی وانقلابی ما فرهنگ کتابخوانی چنان ضعیف است که رهبراندیشمند گلایه مندانه فرموده اند: به گمان من یکی از بدترین وپرخسارت ترین تنبلی ها،تنبلی در خواندن کتاب است. کتابخوانی باید در جامعه ترویج شود ویکی از کارهای بزرگ و مهم درسطح جامعه این است که کتابخوانی همگانی گردد.
امیدوارم که مردم مومن وانقلابی ما بخصوص جوانان ونوجوانان عزیز ما به امر کتاب وموضوع کتابخوانی اهمیت لازم را بدهند و در سبد کالای مصرفی خانواده هایشان، کتاب یک سطح قابل قبولی پیدا کند ان شاالله.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: