« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
تهران
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا از میان دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی، شهردار جدید را انتخاب کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  در رأی‌گیری که توسط هیأت رئیسه انجام شد، پیروز حناچی 11  رأی و عباس آخوندی 10 رأی کسب کرد.

پیروز حناچی کیست؟

پیروز حناچی در حال حاضر معاون شهرسازی شهرداری تهران است، تحصیل کرده و مدرس رشته شهرسازی است و پیش از این هم برای شهردار شدن کاندید شده بود، ولی موفق نشد.

وی پیش از این معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بود که با روی کارآمدن افشانی در شهرداری تهران، ایرج معزی سکان دار معاونت فنی شد و حناچی به معاونت شهرسازی کوچ داده شد.

حناچی در فاصله سال های 80 تا 84 معاون معماری و شهرسازی وزارت راه بوده است.

وی با حکم روحانی، به عنوان یکی از چهار عضو حقیقی شورای عالی میراث فرهنگی کشور منصوب شده است.

به گزارش فارس، 14 ماه از حضور مدیریت جدید شهری در بهشت می گذرد. ماحصل خروجی 21 عضو اصلاح طلب شورا که از احزاب مختلف هستند؛۳ شهردار و ۲ سرپرست برای تهران بود.

محمدعلی نجفی اولین شهردار اصلاح طلبان به علت ابتلا به بیماری استعفا داد. محمدعلی افشانی دومین شهردار منتخب  مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شد و از بهشت رفتنی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین