« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: پست ها و مسوولیت های اجرایی گذرا است/مسوولان اجرایی باید با رویکرد خدمت، گسترش عدالت، پیشرفت و رفع تبعیض تلاش کنند

آوای دنا: حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی بین خطبه های نماز جمعه گچساران گفت: ایجاد اختلاف و تفرقه یکی از برنامه های شیطانی دشمن در شرایط حساس کنونی است.

وی بیان کرد: تبعیض بین مردم موجب بی عدالتی و فقر در جامعه خواهد شد و آثار منفی چشمگیری به دنبال دارد.

ملک حسینی اظهار کرد: تصمیم گیری های صحیح و اصولی از سوی مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موجب پیشرفت و آبادانی روزافزون این استان می شود.

وی با اشاره به اینکه پست ها و مسوولیت های اجرایی گذرا است، عنوان کرد: مسوولان اجرایی باید با رویکرد خدمت، گسترش عدالت، پیشرفت و رفع تبعیض تلاش کنند.

ملک حسینی ابراز داشت: تمام امور در جامعه اسلامی باید در راستای جلب رضای الهی و رفع مشکلات مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: حرکت در مسیر دین موجب نزدیک شدن به خداوند و کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

ملک حسینی گفت: موفقیت و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد در گرو تعامل هر چه بیشتر قشرهای مختلف مردم این استان است و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی بیان کرد: باید با برنامه ریزی صحیح فرهنگی سایر امور کهگیلویه و بویراحمد را نیز به درستی پیش ببریم.

ملک حسینی اظهار کرد: با همکاری و مشارکت می توان از ظرفیت های موجود در شهرستان گچساران برای ترسیم راهبرد مناسب و پیشبرد اهداف مختلف استفاده کرد.

وی عنوان کرد: در این سفر مشکلات مردم شهرستان گچساران در زمینه های مختلف بررسی و برای رفع آنها تلاش خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پس از پایان آیین نماز جمعه گچساران با مردم این شهرستان دیدار حضوری داشت و مردم نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.





منبع/ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: