« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
بهبهان
طراحی، ساخت و آزمایش پرواز پهپاد خاتم 1 توسط دانشجویان مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با موفقیت انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛تیم کارآفرینی ساخت پهپاد مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با همکاری گروه کارشناسی شرکت بهره برداری مارون کار طراحی و ساخت این پهپاد را با هدف كسب تجربه و توليد دانش فني در زمينه پهپادها به سرانجام رسانده و خاتم 1 پرواز آزمایشی خود را با موفقیت از سر گذراند.



طراحي اين سیستم توسط گروه فن‏آور پهپاد متشکل از آقايان محمد ناصری، صادق نظام زاده، دانیال رئیسی گهرویی، مصطفی بابایی بارکلایی و صادق بستوانچی با سرپرستی و راهنمايی مهندس عطیه کریمی پور عضو هيئت علمي دانشكده فنی و مهندسي در 4 ماه صورت پذیرفته است.


کریمی پور توجه و حمايت مسئولان دانشگاه به پژوهش هاي آینده به منظور تكميل نسل های بعدی اين پهپاد و ساخت انواع ديگر پرنده ها را خواستار شد و افزود: براي طراحي و ساخت پهپاد خاتم1 حدود 60 ميليون ريال هزينه شده است.


این پهپاد کاربردهای وسیعی در زمینه پایش وضعیتِ تجهیزات و محوطه های صنعتی دور از دسترس و یا خطرناک دارد و از کاربردهای دیگر آن می توان به نمونه برداری و عکس برداری از منابع طبیعی، محیط زیست و رصد فعالیت در مناطق صعب العبور اشاره کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
با تشکر از درج خبر . بهبهان آینده درخشانی دارد . مطمئم که بزودی مرکز استان هم خواهد شد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
این پهپادرودست rq170رو زده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: