« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
ما هم می آییم
اصحاب رسانه و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان اعلام حضور کردند و از مردم خواستند در این راهیپمایی شرکت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل  از ایل بانو، سیزدهم آبان هر سال ، یادآور سه رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی است  تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ اینها سه رویداد با یک هویت بودند که هر کدام در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند. هویت هر سه اتفاق " مبارزه با استکبار بود " و به همین دلیل، این روز به یاد ماندنی «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می شود.

کهگیلویه و بویراحمد نیز هر ساله با حضوری کم نظیر در این راهیپمایی شرکت می کنند خبرنگاران و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی ضمن اینکه خودشان در راهیپمایی 13 آبان شرکت می کنند از مردم نیز خواستند در این راهیپمایی بزرگ شرکت کنند.

 
مهین راوند- خبرنگار خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد

 13 آبان یادآور سه رویداد مهم در تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران است که با رشادت های مردم آن دور و زمان ایجاد شده است امروز بعد از گذشت سال ها وظیفه همه ما پاسداری از خون شهدایی و ادامه راهی است که 13 ابان را رقم زد.

13 ابان امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که دشمن برنامه هایی برای فشار بر مردم  وضع کرده و حضور پرشور مردم حاکی از بی نتیجه بودن همه برنامه ها خصوصا  تحریم های دشمنان است.

فاطمه رشیدی-خبرنگار خبرگزاری ایرنا

۱۳ ابان آمیخته با مظلومیت دانش آموزانی است که قرار بود فردای ایران باشند و حکومت نامهربانانه آنها را پشت درهای دانشگاه تهران به رگبار بست.

دانش آموزان مظلومی که پیش از پرواز در خون غلتیدند و این روز به پاس مظلومیت و معصومیتشان روز دانش آموز نام گرفت.

طاهره السادات احمدی مهریان -سردبیروخبرنگارهفته نامه طریق الوسطی سیزدهم آبان

توراخوب می شناسم،تاریخ میهنم دراین روزتلالویی خدایی دارد

سیزده آبان روزهمبستگی ما، روزفریاد، روزشهادت، روز فتح، روزخروشیدن روح های پاک، روزجرقه ، روزآتش و روز مشت های گره کرده و فرود آن برسر استکبار است...یوم الله سیزده آبان یادآورحماسه ها، ایثار و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است این روز باشکوه بدین سبب روز دانش آموزنامیده شده تاخاطره ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند.

این روزبزرگ جزو اصول خدشه ناپذیر ملت ایران است، ازمردم استان دعوت می کنم تا همراه با سایر مردم کشور  باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبارجهانی شرکت نمایند.

زینب محمودی-خبرنگار یارزاگرس

روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند. در روز 13 آبان 1343، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند. در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید. در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد. بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.

همه با هم...

روز 13 آبان، روز دستگیری و تبعید حضرت امام ـ آن نور قبیله ی قبله ـ است. روز کشتار دانش آموزان است. روز تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان ایمان مدار و عدالت پناه است. این مناسبت ها ایجاب می کند که همه باهم به قول آن بزرگ زاد خورشیدگون، هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بریزیم. بیایید کران تا کران، حیات را از تحرّک و مبارزه و فریاد علیه مستکبران، سرشار سازیم و از هیچ قدرتی جز خداوند باک نداشته باشیم و در برابر هیچ گردن کشی، سر فرود نیاوریم؛ هم چنان که تاکنون این گونه بوده ایم. بیایید برخی سستی ها و رکودها را به حرکت و شور مبّدل سازیم و رخوت و خواب آلودگی برخی افراد را باز شوییم. بیایید دست ها و دلهامان را قوی کنیم و در روز 13 آبان، مردم خداجو و استکبارستیز را به مبارزه با مظهر استکبار بخوانیم. این چنین باد.

داریوش بهنیا-سردبیر خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد

پرزیدنت دیوانه سر عقل خواهد آمد

۱۳ بدون اینکه بخواهیم به صورت شعاری و  روزمره حرفی گفته باشیم و شعاری سر دهیم روزی مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران مقابل دشمن قسم خورده این ملت است که در این دوره دیوانگی و عصیانگری را به عم آمیخته و همچنان که به دنبال باج گرفتن از شرکای قدیمی خود است ایران را با عینک کوته‌ بینی همچون شرکای بی‌عقل خود فرض کرده است اما با حضور حماسی مردم و با سیلی محکمی که به گوش رییس جمهور دیوانه آمریکا می‌‌زنند  این پرزیدنت دیوانه را سر عقل خواهند آورد.

عیسی فتحی-خبرنگار و سردبیر خبرگزاری ایسنا

13 آبان ماه نماد عزت، اقتدار و استقلال ملت ایران اسلامی است راهپیمایی 13 آبان، نماد خشم خروشان ملت بزرگ ایران علیه استکبار و جنایت کاران جهان است‌.

همه در این روز می آییم که بگوییم نه تحریم نه تهدید نمی تواند این ملت را از رهبر و انقلابش جدا کند.

مینو آریانفر-سرپرست روزنامه فرصت امروز و خبرنگار سایت فریاد جنوب

سیزده ابان روزی است که بار دیگر برگی از تاریخ ورق زده می شود و جوانان و دانشجویان ، غیور مردان  زنان با عشق و ایمان به ارمانهای انقلاب  وبه پاس امنیت و آرامش سرزمینمان ایران عزیز یک بار دیگر در صحنه حاضر می شوند ونشان میدهند که با توکل بر خدا و تکیه بر ایمان واقتدار در برابر اهریمن محکم  ایستاده اند و نشان می دهند که  تهدید و تحریم کوچکترین اثری بر بازداشتن انها در این راه پر پیچ و خم وپستی و بلندی هایی  که آمریکا به قول خودش ایجاد کرده است نخواهد داشت.

روح الله اخلاقی- خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سفیر دنا

۱۳ابان در یک کلام روز ازاد شدن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از زیر ستم و یوغ استکبار است.

روزی است که مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران از ابان ۴۳ تا ابان ۵۷ خود جوش و با اتحادی مثال زدنی برای به پایین کشیدن نشانه های طاغوت زمان متحد شدند و سیلی محکمی بر صورت آمریکا و دست نشانده اش در ایران زدنند.

۱۳ابان روزی بود که همه اعم اززن و مرد و پیرو و جوان برای آزادای خواهی و استقلال و بازگشت ماهیت اصلی خودشان استکبارو ایادی آن را برای همیشه بر زمین زدند و مشت های کوبنده اشان دشمن را تا سالهای سال از این خاک بیرون راند.

اگر ۱۳ابان و همان تفکر انقلابی این جوانان نبود امروز استکبار نمیگذاشت ملتی ازاد و بزرک همانند ایران اسلامی بتواند معادلات جهان را رقم بزند این ۱۳ابان بود که طلیعه ای از نور و نشانه ای از ازادی را برای این ملت به ارمغان اورد.

امروز مردم و نسل های سوم و چهارم انقلاب باید مدیون این روزها و جانفشانی ها آن باشند و با حضور دسته جمعی خود در این مراسم بزرک مشتی محکم را بر دهان دهان یاوه گویی های  ایادی غرب و امریکا بزنند امروز باید دانست که همین تفکر ۱۳أبانی جوانان این مرز و بوم باعث شد که امپرواطوری‌دروغ آمریا رو به زوال برود و همه و همه به قدرت بیکران ایران اسلامی بیشتر پی ببرند.

سید محمد حسینی- عکاس مطرح کهگیلویه و بویراحمدی

13 آبان روز مبارزه  استکبار است و امریکا نیز مظهر و نماد تمام قد استکبار است که با خوی استکباری خود به دنبال سیطره و چیرگی بر کشورهای مختلف به ویژه کشورهایی است که در خاورمیانه هستند به طمع  همه منابعی که در خاورمیانه وجود دارد که با به وجود آمدن انقلاب اسلامی دست این کشور و استکبار از ایران کوتاه شد.

13 آبان به تعبیر حضرت امام ره انقلاب دومی بود که  مهمتر از انقلاب اول بود و با کوتاه شدن دست امریکا از ایران این کشور را از درب بیرون کردیم و از پنجره وارد شدند در عین حال ما  یک کشور مستقل در دنیا هستیم و از هیچ کشور مستقلی تبعیت نمی کنیم.

 اینکه کشوری مقابل تمامیت خواهی امریکا بایستد برای استکبار سخت است در عین حال با توجه به حساسیتی که این موضوع دارد و حساس ترین سال هایی است که در چهل سال انقلاب در زمینه 13 آبان است  ان شالله همه استان و کشور حضور پر شوری خواهند داشت.

رئیس جمهور احمق آمریکا می خواهد در این روز تحریم هایی جدید را آغاز کند هر چند که تحریمی دیگر نمانده است که بخواهند اعمال کنند برای ما یک تکلیف است که با شور شرکت کنیم.

فتاح بدری-مدیرمسئول پایگاه خبری آوای رودکوف

دیگر جای شک و تردیدی حتی برای دوستان کدخدا هم باقی نمانده است که استکبار جهانی و درراس شیطان بزرگ  با دین ما با موجودیت ما و با استقلال ما مشکل دارد و نه با هسته ای و ...لذا ما خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور عزیزمان ، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، حضوری گسترده خواهیم داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز و آمادگی و مقاومت خود را در برابر تهدیدهای نظام ظلمت و گمراهی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، اعلام می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین