« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
براساس رتبه بندی مؤسسه بین المللییو اس نیوز:
دانشگاه صنعتی اصفهان پس از دانشگاه های تهران، مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی شریف، عنوان چهارم کشور را به خود اختصاص داده است ...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛براساس رتبه بندی سال 2019 مؤسسه بین المللی یو اس نیوز، دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن کسب عنوان چهارمین دانشگاه برتر ایران، در دو رشته علوم مواد و فیزیک نیز جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

در این رتبه بندی که دانشگاه های ۷۵ کشور جهان حضور دارند، از جمهوری اسلامی ایران ۲۷ دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر معرفی شده اند.

طبق این رده بندی، دانشگاه صنعتی اصفهان با کسب امتیاز 42.8 و رتبه جهانی 590، پس از دانشگاه های تهران، مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی و دانشگاه  صنعتی شریف، عنوان چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

پس از دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و علوم پزشکی تهران نیز در رتبه های پنجم و ششم قرار گرفته اند.

همچنین بر اساس رتبه بندی موضوعی این مؤسسه معتبر بین المللی، دانشگاه صنعتی اصفهان جایگاه نخست علم مواد کشور را به خود اختصاص داده و پس از این دانشگاه، به ترتیب دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، تهران، آزاد اسلامی و صنعتی شریف قرار دارند.

در رشته فیزیک نیز پس از پیشتازی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان رتبه نخست ایران، دانشگاه های آزاد اسلامی، صنعتی شریف و تهران به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را به دست آورده اند.

همچنین در رشته کشاورزی، دانشگاه صنعتی اصفهان پس از دانشگاه های تهران، آزاد اسلامی و تربیت مدرس، عنوان چهارم کشور رتبه بندی سال 2019 مؤسسه یو اس نیوز را کسب کرده است.

گفتنی است: مؤسسه معتبر امریکایی یو اس نیوز اند ورلد ریپورت در این رتبه بندی، رتبه بیش از هزار و ۸۰۰ دانشگاه جهان را براساس ۱۳ شاخص منحصر به فرد اندازه گیری و اعلام کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: