« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
1400 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیاده‌روی اربعین و زیارت عتبات عالیات امسال شرکت کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برگزاری ارد.های آموزشی و زیارتی یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد برای مددجویان است، گفت: ایجاد زمینه لازم برای شرکت مددجویان در مراسم اربعین یکی از این برنامه‌ها است.


وی با اشاره به اینکه 1400 نفر از مددجویان کمیته امداد در پیاده‌روی اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات شرکت کردند، افزود: در این زمینه 770 میلیون تومان هزینه شده است.

محبی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی و زنده نگه‌داشتن واقعه عاشورا، افزود: هدف از اعزام مددجویان به اماکن زیارتی، تقویت باورهای دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانوارهای مددجو است.                                                                                                                        وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در کنار حمایت مادی از مددجویان، برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی را باهدف توانمندسازی آنان در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: در این خصوص۳۹۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول، متوسطه دوم و برترین‌های شرکت‌کننده در طرح وارثین در اردوهای آموزشی در استان‌های مازندران و اصفهان در سال جاری شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری اردو‌های زیارتی در شهر‌های مشهد مقدس، قم و کربلا باهدف آشنایی مددجویان با معارف دینی و معنوی، یادآور شد: ۷۰۶ دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم و افراد شرکت‌کننده در طرح سدید-ویژه دانشجویان و طلاب علوم دینی- بااعتبار 150 میلیون تومان در این اردوهای زیارتی شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به طرح شوق زیارت این نهاد اشاره کرد و گفت: مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی‌شده و با حمایت کمیته امداد و کمک خیران زمینه سفر آن‌ها به اردوهای زیارتی فراهم می‌شود.

 وی تأکید کرد: خیران نیکوکار برای مشارکت در طرح شوق زیارت علاوه بر مراجعه حضوری در دفاتر کمیته امداد می‌توانند با واردکردن کد #2*5*0741*8877* از طریق تلفن همراه خود اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: