« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
کارشناس هواشناسی استان
اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود ابرهای باران زا به آسمان استان از امشب و فردا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: باتوجه به بررسی الگوهای مختلف جوی و ورود سامانه جدید بارشی به کشور امروز اسمان استان ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و در اواخر وقت امروز با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بهره مند افزود:برای روزهای روزهای شنبه تا دوشنبه آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری، در برخی مناطق استان بارشهای پراکنده و دربرخی ساعات همراه با رعدبرق، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی گفت:برای روزهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هم آسمان استان ابری همراه با بارندگی ورعدبرق، وزش باد شدید پیش بینی می شود که بارش در مناطق مرتفع کوهستانهای اطراف به صورت برف است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اضافه کرد:اوج بارش های شدید هفته آتی روزهای سه شنبه وچهارشنبه است البته یادآوری می شود که این وضعیت جوی براساس الگوهای امروز پیش بینی شده چنانچه تغییراتی حاصل شود اطلاع رسانی خواهد شد. سردترین نقطه استان امروز صبح سی سخت با دمای حداقل 4درجه وگرمترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته لیکک با دمای 28درجه سلسیوس گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین