« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
اخبار ورزشی؛
آوای رودکوف:ورزش های رزمی لنده به مناسبت هفته تربیت بدنی؛حضور تکواندو کاران پسر و دختر لنده ای در مسابقات برون شهرستانی؛دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و برخی از روسای هیئت های ورزشی با پیشکسوت ورزشی؛دیدار و سرکشی رئیس هیئت هندبال استان از شهرستان لنده و صعود هیئت کوهنوردی شهرستان به کوه سفید ؛مهم ترین رویداد های ورزشی شهرستان لنده در هفته گذشته بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ ورزش های رزمی لنده به مناسبت هفته تربیت بدنی؛حضور تکواندو کاران پسر و دختر لنده ای در مسابقات برون شهرستانی؛دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و برخی از روسای هیئت های ورزشی  با پیشکسوت ورزشی؛دیدار و سرکشی رئیس هیئت هندبال استان از شهرستان لنده  و صعود هیئت کوهنوردی شهرستان به کوه سفید ؛مهم ترین رویداد های ورزشی شهرستان لنده در هفته گذشته بود.


ورزش های رزمی لنده در هفته تربیت بدنی

به مناسبت هفته تربیت بدنی  رزمی کاران لنده به مصاف حریفان خود رفتند.
 در دومین روز از هفته تربیت بدنی مسابقات کونگ فو پسران در سالن ورزش های رزمی برگزار شد که نفرات برتر برای مسابقات استانی معرفی شدند.


حضور تکواندو کاران پسر و دختر لنده ای در مسابقات برون شهرستانی

 تیم تکواندو بانوان لنده در مسابقات بانوان که به میزبانی سوق و با حضور تیم های سوق، دیشموک دهدشت ، قلعه ریسی و لنده در رده های، شکوفه ها ، نونهالان ، خردسالان، نوجوانان برگزار شد شرکت کردند و با ده مقام اولی به مقام دوم تیمی این مسابقات دست یافتند.

احمد رضا ویسی مربی و مسئول هیئت تکواندو لنده افزودند : تیم تکواندو پسران هم به مناسبت هفته تربیت بدنی در مسابقات تکواندو در رده های سنی خردسالان،نونهالان ،نوجوانان و جوانان که به میزبانی شهرستان چرام با 52 ورزشکار در تاریخ 27 مهر برگزار شده شرکت کردند، که تیم لنده در 3 رده اول موفق شد مقام اول را کسب کند.


دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و برخی از روسای هیئت های ورزشی شهرستان با پیشکسوت ورزشی

 به مناسبت هفته تربیت بدنی ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با روسای هیئت های ورزشی و کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ، از حاج لهراسب بنی هاشمی رئیس اسبق اداره تربیت بدنی ( اداره ورزش و جوانان ) و پیشکسوت موفق ورزشی شهرستان دیدار و تقدیر شد.


دیدار و سرکشی رئیس هیئت هندبال استان از شهرستان لنده

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اعضای هیئت هندبال استان از اداره ورزش و هیئت هندبال شهرستان لنده دیدار ، بازرسی و در جریان برنامه های هیئت هندبال شهرستان قرار گرفتند .

در این دیدار رئیس هیئت هندبال استان ، هیئت شهرستان و ریاست اداره ورزش و جوانان به دیدار امام جمعه شهرستان و فرماندار شهرستان رفتند و ضمن تشریح برنامه های خود تصمیمات خوبی  برای پیشرفت ورزش هندبال در شهرستان لنده اتخاذ نمودند.


صعود هیئت کوهنوردی شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی

به مناسبت هفته تربیت بدنی هیئت و تیم کوهنوردی مردان شهرستان لنده به سفید کوه لنده صعود کردند. این صعود در روز های 26 و 27 مهر اولین و دومین روز از هفته تربیت بدنی انجام گرفت.

همچنین از طرف هیئت کوهنوردی ، بانوان شهرستان لنده به مناسبت هفته تربیت بدنی به دژ کوه صعود کردند . این صعود جمعه 4 آبان صورت گرفت .


عکس و گزارش /پیروز درخواه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: