« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
استاندار کهگیلویه بویراحمد:
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور در سفر به کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان دیدار کرد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره بر ضرورت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه گفت: راه‌اندازی صندوق امداد ولایت باهدف گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان بسیار ارزشمند است.


وی بابیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌تواند با فراهم کردن پشتوانه مالی برای مددجویان بخشی از نیازهای آنان را رفع کند، افزود: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق تأثیر بسزایی در حل مشکل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد دارد و منجر به بهبود وضعیت اقتصادی مددجویان می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه کمیته امداد یادگار امام (ره) است، تصریح کرد: این نهاد همواره نگاه ویژه و خاصی نسبت به مناطق محروم داشته و  اقدامات این نهاد حمایتی در بعد توانمندسازی، احداث مسکن و اشتغال روستایی مددجویان قابل‌تقدیر است.

احمدی بابیان اینکه صندوق امداد ولایت باید بیشتر در حوزه ایجاد اشتغال روستایی تلاش کند، گفت: نبود درآمد پایدار و شغل عامل اصلی مهاجرت از روستاهاست و انتظار می‌رود صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با انجام‌ یک آسیب‌شناسی جهت ایجاد شغل، مسکن، خدمات درمانی و تأمین جهیزیه مددجویان اقدام کند.

احمدی خواستار سرمایه‌گذاری ویژه این صندوق برای اشتغال جامعه روستایی شد و افزود: ایجاد اشتغال روستایی همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کنند اضافه کرد: این صندوق وابسته به اعتبارات دولتی نیست و با کمک خیران، برخی دستگاه‌های دولتی و افراد خودکفا در زمینه اعطای تسهیلات نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: