« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد
838 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون براساس فاکتورهای مختلف توانمندسازی خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه 32 هزار و 687 خانوار نیازمند از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: طی سال جاری 838 خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری براساس فاکتورهای توانمندسازی از چرخه حمایتی این نهاد خارج‌شده‌اند.


وی افزود: خروج مددجویان از چرخه حمایتی این نهاد براساس فاکتورهای مختلفی از جمله معافیت از سربازی، تأمین مسکن، ازدواج ، آزادی سرپرست از زندان، درمان بیماری و فوت و همچنین استقلال مالی و خودکفایی مددجو درنتیجه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

محبی بابیان اینکه چهار و هزار و 859 خانوار نیازمند در سال جاری شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند، تصریح کرد: فوت، زندانی شدن، ازکارافتادگی و بیماری سرپرست و طلاق از مهم‌ترین دلایل ورود افراد به چرخه حمایتی کمیته امداد و بهره‌مندی از خدمات این نهاد است. 

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد، تلاش جهت خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به نیازمندان است، گفت: توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی محرومان رویکرد اساسی کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی است و این نهاد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های مختلف توانمندسازی ازجمله توسعه طرح‌های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت آن‌ها را به خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: