« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
از منابع صندوق امداد ولایت محقق شد
1770 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سایر اقشار نیازمند در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی نادری، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به آنان است، گفت: هزار و 770 مورد تسهیلات کارگشایی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت در شش‌ماهه نخست سال جاری به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت شد.

وی میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان در نیمه نخست سال جاری را شش میلیارد و 276 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: توسعه سنت قرض‌الحسنه از سیاست‌های اصلی کمیته امداد در راه‌اندازی صندوق امداد ولایت است و راه‌اندازی این صندوق یکی از اقدامات اساسی کمیته امداد به‌منظور پرداخت تسهیلات سریع‌تر و آسان‌تر به مددجویان و افراد نیازمند است.
نادری تصریح کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی صندوق امداد ولایت به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان در زمینه‌هایی ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: پس از بررسی و تأیید نیازمندی متقاضیان واجد شرایط، آن‌ها از وام کارگشایی بهره‌مند می‌شوند و این تسهیلات بر اساس اولویت‌بندی نوع نیاز مددجویان پرداخت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن گرهی از مشکلات‌ آن‌ها گشوده شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در این صندوق در رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند سهیم باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: