« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
برترین ها: به‌ دنبال اعلام نظر نهایی مجلس در مورد طرح تفکیک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت، طرح تفکیک وزارتخانه‌ها به‌طور کامل از دستور کار خارج شد و همزمان خبرها از عزم رئیس‌جمهوری برای نوسازی در دولت دوازدهم حکایت می‌کند.

در همین راستا گمانه‌زنی‌ها از تغییر قطعی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت حکایت می‌کند.

ایلنا هم در خبری از گزینه های احتمالی رئیس جمهور صنعت‌، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی رونمایی کرد و نوشت: بر این اساس علی اکبر حاج‌محمدی گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، رضا ویسه به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرهاد دژپسند به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و محمد شریعتمداری به عنوان گزینه دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند شد.

از سویی دیگر خبرگزاری مهر به نقل از احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: پیروز حناچی معاون فعلی شهردار تهران ممکن است به جای ‏عباس آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود.

وی تصریح کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که عباس آخوندی هم قرار است شهردار تهران شود.

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم گفت که استیضاح شریعتمداری با معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، منتفی خواهد شد.

روزنامه سازندگی هم ضمن بررسی گزینه های پیشنهادی برای وزراتخانه های اقتصادی دولت اعلام کرد: به احتمال زیاد وزیر کنونی صنعت و تجارت راهی وزارت راه خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان به دو سازمان ورزش و جوانان تبدیل می‌شود و دو زن جوان در راس آن ها قرار می گیرند.

این روزنامه همچنین پیشنهاد کرد که سخنگوی هیئت دولت، معاون اول رئیس جمهور باشد و رئیس دفتر رئیس جمهور به عنوان سخنگوی رئیس جمهور معرفی شود.

همچنین تفکیک سه وزارت صنعت و تجارت. راه و شهرسازی. کار و تامین اجتماعی به طور قطعی صورت بگیرد.

روزنامه فرهیختگان هم ضمن انتقاد از نحوه ترمیم کابینه از سوی رئیس جمهور نوشت: نوبخت یکی از کانون‌های انتقادات نسبت به دولت بود و خیلی از حامیان اصلاح‌طلب دولت، او و عملکردش در سازمان برنامه و بودجه را مسبب بخش عمده‌ای از مشکلات موجود می‌دانستند و هر دو پا در یک کفش بر کنار گذاشتنش از سازمان برنامه مصر بودند. اما روحانی ترجیح داد از میان دو سمت نوبخت، تریبون سخنگویی را از او بگیرد و مطالبات رفقای اصلاح‌طلب را به طاق بکوبد!

گویا رئیس سازمان برنامه و بودجه حالا علاوه‌بر تثبیت در کابینه، تثبیت جایگاه اجتماعی خود را هم در برنامه کاری‌اش گذاشته؛ موضوعی که به نظر می‌رسد ارتباط مستقیمی با چکمه‌های گل‌آلود، آستین‌های بالازده و شکل و شمایل بی‌سابقه جناب نوبخت در سفر به مازندران و بازدید از مناطق سیل‌زده این استان دارد.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی،با اشاره به زمان دقیق معرفی وزرای پیشنهادی از سوی دولت به مجلس، به «تسنیم» گفت: آقای واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرده است که رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی را هفته آینده جهت اخذ رأی اعتماد نمایندگان به مجلس معرفی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: