« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
یک میلیارد و 253 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شش‌ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از راهکارهای این نهاد در حمایت از مددجویان ارائه خدمات درمانی است، گفت: یک میلیارد و 250 میلیون تومان در سرفصل بیمه خدمات درمانی و خدمات ویژه درمانی ازجمله فرانشیز بستری، پاراکلینیک، دارو، هزینه نگهداری در منزل در شش‌ماهه نخست سال جاری برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.


وی با اشاره به اینکه بیمه پایه برای مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود و مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر از خدمات بیمه سلامت روستائیان و عشایر بهره‌مند هستند، افزود: 10 هزار و 176 نفر از مددجویان شهری دارای کارت بیمه کمیته امداد هستند، که درمجموع 477 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای این افراد هزینه شده است.

محبی به ارائه خدمات ویژه درمانی به مددجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 775 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به پنج هزار و 174 نفر از مددجویان در زمینه‌های ایاب و ذهاب، فرانشیز دارو، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی، نگهداری در منزل سالمندان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه 82 مرکز طرف قرارداد با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: این مراکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، پزشکان عمومی و متخصص، آزمایشگاه، درمانگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی است.

محبی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد اشاره و بیان کرد: 119 بیمار خاص و 781 بیمار صعب‌العلاج از حمایت‌های این نهاد بهره مندند که از این بیماران 240 نفر بستری در منزل هستند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به هزینه‌های سنگین بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گفت: از نیکوکاران دعوت می‌کنیم با کمک‌های خود کمیته امداد را در زمینه کمک به درمان این بیماران نیازمند یاری کنند.

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: