« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
ایران
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: رصد امنیت زوار در اربعین امسال به وسیله پهپاد انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سرهنگ یحیی  الهی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام و به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا اظهار داشت: فرماندهی مرزبانی استان ایلام با دارا بودن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق توانسته است ایمن ترین مرز کشور را با تلاش شبانه روزی و رصد ثانیه‌ای خطوط مرزی را برای مردم ولایتمدار ایران به وجود آورد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با اشاره به حضور پرسنل مرزبانی و رصد مرزها گفت: استفاده از تکنولوژی روز، استفاده از سیستم مانیتوریک برای مرزها و از همه مهم‌تر وجود نیروهای ولایت‌مدار و متکی به دانش و تعهد و تبحر موجب امنیت مرزهای استان ایلام است.

الهی ماموریت عظیم و حساس مرزبانی را یکی از مهمترین اقدامات ناجا دانست و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند" به مرزها توجه کنید و به سوی مرزها بروید تا مرزها به سراغ شما نیآیند" که در اجرای منویات مقام معظم رهبری امروز امکانات و تجهیزات مرزهای استان ایلام به حد وفور از آب و برق و سیستم ارتباطی و لجستیکی و تجهیزات روز برخوردار و هرگونه نگاه کج توسط دشمنان انقلاب اسلامی با تیر اقتدار مرزبان جواب داده می‌شود.

وی موفقیت در اقتصاد و فرهنگ و سیاست را مستلزم وجود مرزهای امن در هر کشور دانست و خاطر نشان کرد: امنیت امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران موجب امنیت شهرها و توسعه کشور است که با حضور مقتدر پرسنل مرزبانی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح محقق شده است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام به ماموریت بزرگ و حساس اربعین امسال اشاره و خاطر نشان کرد: امنیت زوار اربعین در درون کشور و در خارج از کشور یکی از ماموریت‌های حساس مرزبانی استان ایلام در مرز مهران است.

وی تصریح کرد: رصد امنیت زوار در اربعین امسال به وسیله پهپاد انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: