« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
لنده
نخستین جلسه ستاد تدوین پایتخت کتاب ایران به منظور برنامه ریزی چهارمین دوره جشنواره "پایتخت کتاب ایران" و "جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب" در لنده برگزارشد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛نخستین جلسه ستاد تدوین پایتخت کتاب ایران به منظور برنامه ریزی چهارمین دوره جشنواره "پایتخت کتاب ایران" و "جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب" در لنده برگزارشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در این نشست از راه اندازی دبیرخانه جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و همچنین معرفی پایتخت کتاب ایران در این شهرستان خبر داد.


اسماعیل زارعی گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یک  امر ضروری برای جامعه امروز است که البته این مهم از عهده یک دستگاه خارج است و نیازمند عزم همگانی است.

به گزارش آوای رودکوف،«پایتخت کتاب ایران» عنوانی است که هر سال در موضوع کتاب و کتابخوانی، بر اساس نظر هیأت داوران به یک شهر و روستا که بهترین پیشنهادهای نو و ابتکاری در ترویج فرهنگ کتابخوانی ارائه کرده باشد اعطا می شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
گل آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
اشاره به عکس

مردانه کجای........به مطالعه میخوره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: