« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
یاسوج
اکران 19 فیلم سینمایی در شش ماهه نخست سال جاری در سینما هنر یاسوج معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد: ١٩ فیلم سینمایی در شش ماهه نخست سال ٩٧ در سینما هنر یاسوج اکران شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، محمد علی پیرسبزی افزود: هنر سینما هنری ماندگار و ارزشمند است و تاثیر عمیقی بر زندگی مردم و روابط اجتماعی دارد و بی گمان ارتقای سطح کیفی آثار سینمایی تاثیر بسزایی در رشد ابعاد فکری، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی و تجاری جامعه خواهد گذاشت.

 وی با بیان اینکه تنها یک سینما در مرکز استان فعالیت دارد گفت : در شش ماهه نخست سال ١٣٩٧  تعداد ١٩ فیلم در سینما هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی اکران شده است.

 معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: از میان فیلمهای اکران شده، "فیلم به وقت شام" و "تنگه ابوغریب" بیشتریت مخاطب را به خود  اختصاص دادند.

 پیرسیزی یادآور شد ازتعداد ١٩ فیلم اکران شده در تنها سینمای موجود در شهر یاسوج٨ فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همزمان با تهران اکران و خانواده ها ازتماشای این فیلم ها بهره مند شدند.

وی یکی از دلایل کمبود مخاطب در سینما را دستفروشان خیابانی و خرید آثار رایت شده  از مراکز غیرمجاز فرهنگی و هنری به دلیل بی اطلاعی برخی افراد عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین