« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
سیاسی
۲۴ حزب و تشکل انقلابی در نامه‌ای به سران قوا پیشنهاداتی برای حل مشکلات کشور ارائه کردند.
24 حزب و تشکل انقلابی در نامه‌ای به سران قوا تأکید کردند کلید واقعی حل مشکلات، بهره‌گیری از ظرفیتهای داخلی و منابع گسترده مادی و معنوی، توجه به دانش و تجربه موجود در کشور عزیزمان، به میدان آوردن مردم و استفاده صحیح و اصولی از نیروی انسانی جوان و بی‌نظیری است که در سراسر جغرافیای وطن مترصد فرصتی برای اثبات توانایی‌های خود هستند.

      متن این نامه به‌شرح زیر است:

حضور برادران ارجمند رؤسای محترم قوای سه‌گانه کشور ایدهم الله تعالی

سلام علیکم؛

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با نمایندگان محترم مجلس خبرگان که "وظیفه مردم و نخبگان را در شرایط خطیر کنونی، حرکت در جهت حفظ و تعمیق انسجام مردم با دستگاههای دولتی و پرهیز از ایجاد فضای یأس و ناامیدی و احساس بن‌بست"، و در عین حال بر بیان انتقادها با "هدف اصلاح و خیرخواهانه" تأکید فرمودند، ما را بر آن داشت ضمن اعلام تبعیت از این راهبردها، نکاتی را به استحضار برسانیم.

 تحریم دشمنان بیرونی، خودتحریمی توسط عناصر ناکارآمد داخلی و سوء مدیریت‌ها، مشکلات معیشتی کم‌سابقه‌ای به ملت بزرگ و مجاهد ایرانِ عزیز تحمیل کرده است و کشور عملاً با جنگ اقتصادی همه‌جانبه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

طراحی جنگ رسانه‌ای بی‌سابقه نیز بر پیچیدگی و سختی این نبرد افزوده است، در این بین، اقدام تروریستی عوامل مزدور استکبار و ارتجاع منطقه، و به شهادت رساندن جمعی از فرزندان رشید مردم، نشانه دیگری بر عزم دشمنان این مرز و بوم برای ایجاد اخلال و سنگ‌اندازی، با استفاده از هر جنایتی، در مسیر پرشکوه موفقیت‌های داخلی و منطقه‌ای نظام اسلامی است.

 آنچه در این کارزار اهمیت ویژه و خاصی دارد، توجه به منبع عظیم ملت ایران به‌ویژه جوانان متخصص و متعهد انقلابی در عبور از این نوع رویدادهاست؛ بسیج این جوانان است که موضوع راهبردی "عدم بن‌بست" و امیدآفرینی واقعی در جبهه خودی و یأس در جبهه دشمن را به‌وجود می‌آورد.

ما معتقدیم کلید واقعی حل مشکلات، بهره‌گیری از ظرفیتهای داخلی و منابع گسترده مادی و معنوی، توجه به دانش و تجربه موجود در کشور عزیزمان، به میدان آوردن مردم و استفاده صحیح و اصولی از نیروی انسانی جوان و بی‌نظیری است که در سراسر جغرافیای وطن مترصد فرصتی برای اثبات توانایی‌های خود هستند.

باور ما این است اگر وحدت مجموعه‌های دلبسته به انقلاب اسلامی و تأکید بر اقتصاد مقاومتی به‌طور واقعی شکل بگیرد و انرژی‌های قوا و زیرمجموعه‌های آنها و سایر نهادها و سازمان‌ها به‌جای حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد و هزینه‌زا، صرف خدمت سریع و دقیق به مردم شود، برون‌رفت از مشکلات به‌وجودآمده در فاصله زمانی کوتاهی امکان‌پذیر خواهد بود و باید بدانیم حل این مشکلات پیشِ‌رو راه‌حل اقتصادی دارد و دنبال راه‌های سیاسی گشتن، دادن آدرس غلط به مردم عزیز، و تشجیع بیشتر دشمنان است.

بی‌شک «ما می‌توانیم» از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است که این کشور را تاکنون در شرایط مختلف به‌پیش برده و همچنان به‌جلو خواهد برد. دفاع مقدس یکی از این عرصه‌های تاریخی است. تجربه گرانسنگ 40ساله انقلاب نشان می‌دهد که هرگاه مردم به صحنه آمده‌اند و انسجام واقعی در نظر و عمل، شکل گرفت و تجمیع نیروها به حل مشکلات معطوف شد، کشور با عبور از موانع به‌وجودآمده، وارد مرحله تازه‌تری از تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حل مشکلات شده است.

برخی تلخی‌های بزنگاه‌های مختلف 40 سال گذشته نیز اثبات می‌نمایند که اگر مردم از اداره کشور خارج شوند و در گزینش مدیران، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان، شایسته‌سالاری کنار گذاشته شود، و در تصویب قوانین راهگشا و نظارت بر حسن اجرای آنها و نیز در برخورد جدی، قاطع، بدون ملاحظه، فراجناحی و پیشگیرانه با مفاسد اقتصادی کوتاهی به‌وجود آید، خسارات متعددی به کشور تحمیل خواهد شد.

ما، تشکل‌های انقلابی صادرکننده این بیانیه، با اعلام حمایت از هر گونه اقدامی که باری از مشکلات اندوه‌بار این روزهای اقشار مختلف مردم، به‌ویژه مستضعفین عزیز جامعه، را کاهش دهد، از همه دست‌اندرکاران توقع داریم با کنار گذاشتن هر بهانه‌ای و طرد عوامل ناسالم و بی‌مسئولیت، و با اتخاذ رویکرد جهادی، و اغتنام فرصت اعطای اختیارات ویژه و حکومتی به شورای هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه توسط رهبری حکیم انقلاب اسلامی، که در واقع اتمام حجتی عملی معظم‌له با مسئولین کشور است، برنامه‌های عملی و زودبازدهی را برای حل مشکلات سرسام‌آور گرانی و تورم کالاهای اساسی، کاهش قیمت و تثبیت بازار ارز و طلا، رسیدگی خاص به وضع محرومین، به‌اجرا بگذارند، و کشور را از وضعیت بی‌تصمیمی فعلی اقتصادی خارج نمایند.

مشاهده بی‌تدبیری امروز و رهاشدگی حاد در عرصه تدبیر و مدیریت اقتصادی و معیشتی مردم، همچون خاری در چشم و استخوانی در گلو، جسم و جان همه دلسوزان انقلاب را آزار می‌دهد، با این حال، ما آمادگی هر نوع همکاری و مشارکت خالصانه در حل مشکلات مردم را داریم و چنانچه دولت محترم، دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی تمایلی به شنیدن و استفاده از راهکارها، نقطه نظرات و  تجربیات مدیریتی را داشته باشند، آماده‌ایم همه توان خود را، بدون هیچ توقعی، در اختیار گذاریم.

مردم فداکار کشورمان و دوستان بین المللی انقلاب اسلامی، و همچنین دشمنان قسم‌خورده و شکست‌خورده در عرصه‌های نظامی و فرهنگی بدانند که جمهوری اسلامی قطعاً از این نبرد اقتصادی نیز با وحدت حداکثری و پیروی از منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب، با سربلندی عبور خواهد کرد و آرزوی تحقیر عزت و استقلال ملی را بر دل شیطان بزرگ و ایادی او خواهد گذاشت.

ان الارض یرثها عبادی الصالحون

والسلام علیکم و رحمة الله

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

جبهه رهپویان انقلاب اسلامی

جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی

جامعه اسلامی مهندسین

حزب موتلفه اسلامی

جمعیت عدالت و پیشرفت ایران اسلامی

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

جامعه‌ اسلامی ورزشکاران

جامعه اسلامی کارمندان

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازاریان سراسر کشور

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

جامعه اسلامی فرهنگیان

جمعیت اسلامی فرهنگیان

انجمن اسلامی پزشکان

جامعه اسلامی دانشجویان

جامعه پیروان راه زینب

جامعه فاطمیون

جامعه اسلامی ادوار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان‌ شبه‌قاره هند

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

حزب بیداری اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین