« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
در آستانه روز جهانی سالمند مطرح شد
14 هزار و 696 سرپرست خانوار با جمعیت 19 هزار و 142 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سالمند هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،با اشاره به اینکه 32 هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: 43 درصد از خانوار های تحت حمایت یعنی 14 هزار و 696 خانوار با جمعیت 19 هزار و 142 نفر از مددجویان این نهاد را سالمندان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه سالمندان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و گنجینه‌های گران بهایی هستند که مردم و خانواده‌ها باید بیش از بیش از فیض حضور آنها بهره‌مند شوند، گفت: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد مستضعف جامعه است و از جمله برنامه‌های این نهاد در خدمات رسانی به سالمندان بازدید از خانواده سالمندان در قالب طرح مفتاح الجنه است.

محبی به خدمات کمیته امداد برای سالمندان اشاره و بیان کرد: تمامی خدمات امداد از جمله معیشتی، پرداخت هزینه‌های درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی، برگزاری کارگاههای آموزش گروهی سالمندان با موضوع سلامت روان و بهداشت، اردوهای زیارتی، کمک به اشتغال فرزندان و جهیزیه، تأمین مسکن و تسهیلات قرض الحسنه از جمله خدمات این نهاد به مددجویان سالمند است.

وی به برنامه های روز سالمند در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تجلیل از سالمندان با شعار سالمند و ارزش های فرهنگی و دینی، پایش سلامت سالمندان، برگزاری کارگاههای آموزشی با محوریت سلامت و نشاط و بهبود شیوه زندگی از برنامه های این روز است.

محبی اجرای برنامه های ورزشی و هنری با مشارکت ادارات ورزش و جوانان، بسیج و شهرداری ها را از دیگر برنامه های روز سالمند اعلام و بیان کرد: دیدار با سالمندان در منزل یا مراکز نگهداری سالمندان ، حضور فعال و اثربخش در شورای سالمندان و ارائه خدمات ویژه از جمله اقلام بهداشتی و سبد غذایی به سالمندان از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: