« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
73 میلیارد تومان از محل منابع اعتبارات اشتغال روستایی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمیته امداد در چند سرفصل کاری اعتبارت موردنیاز اجرای طرح‌های خرد و کوچک را جهت مددجویان تحت حمایت تأمین می‌کند که یکی از این سرفصل‌ها بحث اعتبارات اشتغال روستایی است.

وی بابیان اینکه از محل اعتبارات اشتغال روستایی 73 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص‌یافته است، گفت: در این زمینه 60 درصد از پرونده‌های تکمیل‌شده مددجویان تحویل بانک‌های عامل استان شده و روند پرداخت آن‌ها در حال پیگیری است.

محبی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرایی شدن طرح اشتغال روستایی تاکنون 93 پرونده مددجویان کمیته امداد به صندوق کارآفرینی امید استان معرفی‌شده است، تصریح کرد: تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای این پرونده‌ها سه میلیارد و 471 میلیون تومان است.

وی ضمن تقدیر از همکاری‌های گذشته صندوق کارآفرینی امید با کمیته امداد استان خواهان همکاری این صندوق با کمیته امداد و تسریع در پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد شد.

ارسلان حسن‌پور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این دیدار با تقدیر از امدادگران کمیته امداد درخصوص حمایت از نیازمندان جامعه، گفت: رویکرد صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات به طرح‌های بازار محور که منجر به رونق تولید و اشتغال‌زایی شوند است.

وی با اشاره به اینکه خط‌مشی صندوق کارآفرینی امید همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و در جهت رونق اقتصادی و رفع معضل بیکاری است، افزود: یکی از موضوعاتی که در این صندوق به‌عنوان یک اصل موردتوجه قرار دارد بازار سازی و توجه به اشتغال در روستاهاست که ضمن کمک به توسعه اقتصادی باعث کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: