« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، پسر شروری که برای رسیدن به نیت شومش دختر جوانی را تهدید به اسید پاشی کرده بود، در همدان دستگیر شد .

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد رئیس پلیس Police فتا همدان گفت: پسر 27 ساله ای چندی پیش با یک دختر جوان آشنا و دوست شد و با جلب اعتماد وی عکس های شخصی او را دریافت کرد.

وی اضافه کرد: پسر جوان که از اراذل و اوباش محسوب می شود پس از دریافت تصاویر شخصی، از دختر جوان خواست با او رابطه نامشروع برقرار کند.

رئیس پلیس فتا همدان ادامه داد: دختر جوان تن به این درخواست نداد بنابراین متهم اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی کرد.

سرهنگ سرخوش نهاد گفت: پس از این اقدام مجدد متهم درخواست رابطه نامشروع را مطرح و تهدید کرد در صورت امتناع، بر روی دختر اسید می پاشد.

وی بیان کرد: دختر جوان که عملی شدن تهدید انتشار تصاویر خصوصی اش را شاهد بود از اجرایی شدن تهدید دوم هراس داشت بنابراین موضوع را به پلیس فتا اطلاع داد.

این مقام انتظامی همدان بیان کرد: رسیدگی به پرونده های اسید پاشی جزو اولویت های مهم پلیس به شمار می رود، بنابراین دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: متهم بعد از دستگیری توسط پلیس هر گونه تهدید و ارتباط با شاکی را منکر شد اما پس از مواجهه با مستندات به جرم Crime خود اعتراف کرد.


منبع: خبرگزاری رکنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: