« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
بهبهان
نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام مدفون در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،اولین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یکمین سالگرد شهید گمنام دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور اعضای ستاد یادبود، متشکل از ریاست دانشگاه ،مدیر فرهنگی ،دبیران بسیج دانشجویی و کارکنان و اعضای هیات علمی و مدیر روابط عمومی دانشگاه  برگزار گردید.

دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه در ابتدای جلسه  ضمن عرض تسلیت به مناسبت  ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و حادثه روز گذشته اهواز  گفت : امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان وظیفه همه مسئولان است .شهدا همواره زنده و نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند و همه ما باید بدانیم هر قدمی که در راه شهدا بر می داریم از اجر معنوی برخودار خواهیم شد..


وی افزود:وظیفه همه ماست تا با برگزاری یادواره های شهدا ، فرهنگ ایثار و شهادت را از نسلی به نسل دیگر انتقال دهیم تا آیندگان بدانند شهدا با اهدای خون خود باعث اقتدار و عزمت ایران اسلامی شدند.همه ما موظف ایم برای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم و با فراهم نمودن شرایط مادی و معنوی  مراسم را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم .

سید نژاد در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تخصیص اعتبار لازم برای ساخت یادمان ، نهایی شدن طرح یادمان و شناسایی پیمانکار با همکاری ستاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ارائه کرد و از  همکاری نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ستاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس تقدیر و تشکر نمود.


در ادامه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم سالگرد به لزوم استفاده از ظرفیت نهادهای شهرستانی و دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر گردید تحت مدیریت دکتر میری مدیر فرهنگی دانشگاه و با محوریت بسیج دانشجویی، برنامه ریزی مناسب و زمان بندی شده ای جهت برگزاری باشکوه مراسم صورت گیرد .

شایان ذکر است از سال گذشته دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان مفتخر به میزبانی دائمی از شهید گمنام 17 ساله ای  شد ه که در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیده و در تفحص منطقه ام الرصاص پیدا شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: