« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
بهبهان
دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در پی حادثه تروریستی اهواز پیام تسلیتی صادر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، متن پیام دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

حادثه تروریستی شنبه خونین اهواز که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما از جمله کودکان و زنان و مردم غیر مسلح در رژه نیروهای مسلح منجر شد، مولود نامیمون تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم به شکست و نابودی است.

بی تردید پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همگان  واقفند که رمز موفقیت این نظام  وحدت و همیاری همه اقشار مردم و مسئولان در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است و آنان که تحمل وجود آرامش بی بدیل ایران اسلامی را ندارند باید بدانند که با پلیدترین روش‌های کینه توزانه هم ،خیال باطلشان در سست‌ کردن امنیت این کشور صلح جو تحقق پیدا نمی کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان  ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت جمعی از هم استانی های  عزیز علی الخصوص همشهریان  عزیزمان شهید سید علی هاشمی فر  و شهید یونس جلو پور  را به ملت شریف ایران و خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می نماید و  از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: