« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
پایگاه خبری آوای رودکوف:سفارت روسیه در فلسطین اشغالی در بیانیه‌ای شدیداللحن حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را «غیردوستانه» و «غیرمسئولانه» خواند و تأکید کرد که مسکو هر اقدامی لازم باشد برای حذف تهدید انجام می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سفارت روسیه در فلسطین اشغالی روز پنج‌شنبه با انتشار پیامی بار دیگر از حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه که به سقوط یک فروند هواپیمای روس منجر شد، به شدت انتقاد و تأکید کرد که مسکو هر اقدامی لازم باشد برای حذف تهدید علیه نظامیان روس در سوریه انجام می‌دهد.

در توییتی که در حساب این سفارتخانه منتشر شده، آمده است: «مسکو اقدامات نیروی هوایی اسرائیل را که هواپیمای "ایلوشین-۲۰" روسیه را در معرض خطر قرار داد و به مرگ ۱۵ نظامی منجر شد، غیرمسئولانه و غیردوستانه می‌داند.»

این بیانیه می‌افزاید: «روسیه برای حذف تهدید علیه جان و امنیت نظامیان ما که در حال مبارزه با تروریسم هستند، هرگونه اقدامی که لازم باشد را انجام می‌دهد.»

بامداد روز سه‌شنبه یک فروند هواپیمای شناسایی «ایلوشین-۲۰» ارتش روسیه همزمان با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «لاذقیه» تصادفا هدف آتش پدافند قرار گرفته و ساقط شد. در این حادثه ۱۵ نظامی روس جان خود را از دست دادند.

وزارت دفاع روسیه اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه را «غیرمسئولانه» خوانده و با بیان اینکه تل‌آویو مسئول این حادثه است، اعلام کرده که حق پاسخ مناسب به این حادثه را برای خود محفوظ می‌داند.

بعد از این حادثه، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه از سقوط هواپیمای روس ابراز تأسف کرد، اما گفت تل‌آویو به اقدام نظامی علیه «اهداف ایرانی» در  سوریه ادامه می‌دهد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز پنج‌شنبه به نقل از رسانه‌های قبرس اعلام کرد ارتش روسیه پس از هدف قرار گرفتن یک فروند هواپیمای روس بر فراز مدیترانه، مسیر تردد هوایی و دریایی میان قبرس و ساحل شرقی مدیترانه را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: