« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
مدیر بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
طرح‌های اشتغال روستایی با توجه به ظرفیت‌های مناسب استان به‌عنوان اولویت اصلی و اول در دستور کار بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای مدیر بانک توسعه تعاون استان گفت: به‌منظور حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، 110 پرونده بااعتبار سه میلیارد و 899 میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی در سال جاری به بانک توسعه تعاون استان معرفی و تعیین شعبه شده است. 


وی به اعتبارات اختصاص‌یافته به بانک توسعه تعاون در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال جاری اشاره و تصریح کرد: پرونده 14 نفر از مددجویان بااعتبار 250 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک ارسال و از طرف این بانک تعیین شعبه شده است. 

محبی با اشاره به ارتباط و تعامل خوب بانک توسعه تعاون با کمیته امداد، خواهان تداوم این همکاری‌ها شد.

مهدی میراب‌باشی مدیر بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به اینکه نگاه بانک توسعه تعاون به نهادهای حمایتی به‌خصوص کمیته امداد ویژه است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسب استان طرح‌های اشتغال روستایی به‌عنوان اولویت اصلی و اول بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار این بانک قرار دارد.

وی بابیان اینکه وام‌های اشتغال زمینه توانمندی اقشار آسیب‌پذیر را فراهم می‌کند، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون با رویکرد ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان آماده همکاری است و در تلاش است تا روند پرداخت تسهیلات تداوم یابد.

میراب‌باشی با اشاره به اینکه شرایط بازپرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد بسیار مطلوب است بر توسعه همکاری و تعامل با کمیته امداد تأکید کرد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین