« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
رضا دهبانی پور خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ٣٦ میلیارد ریال به خرید و اهداء کتاب خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رضا دهبانی پور در جلسه ستاد استانی جشنواره های روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب پایتختت کتاب ایران گفت: ٢٣ میلیارد به خرید و اهداء کتاب طی تفاهم نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ١٣ میلیارد ریال به حمایت و خرید کتاب از مؤلفین استانی اختصاص یافت.  


وی با اشاره به برگزاری جشنواره انتخاب پایتختت کتاب ایران و جشنواره های روستاها و عشایر دوستدار کتاب افزود: این دو جشنواره بصورت سالانه با مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت دستگاه های فرهنگی در سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خرید کتاب از مؤلفین حمایت از ناشران ، حمایت از کتاب های منتشر شده، با محوریت استان مورد حمایت این اداره کل می باشد.

وی همچنین برگزاری جام باشگاههای کتابخوانی و کارگاه آموزشی برای مربیان این طرح را از برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد.

دهبانی پور با بیان اینکه باید فرهنگ کتابخوانی را برای ارتقا سطح دانش و آگاهی عمومی جامعه تاکید نماییم خاطرنشان کرد: علی رغم رسانه های مختلف ارتباطی جایگاه با اهمیت کتاب همواره محفوظ خواهد ماند.ش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: