« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
از منابع بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود:
508 فرصت شغلی از محل اعتبارات اشتغال روستایی بانک کشاورزی برای مددجویان روستایی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری ایجاد می‌شود.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بانک کشاورزی سهم زیادی در خدمت‌رسانی به نیازمندان و مناطق محروم این استان دارد و خدمات این بانک به مردم محروم و روستایی قابل‌توجه است.


وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 508 نفر از مددجویان روستایی برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک کشاورزی معرفی و تعیین شعبه شده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه 17 میلیارد و 105 میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی برای طرح‌های اشتغال‌زایی روستائیان اختصاص‌یافته است. 

محبی اعتبار اختصاص‌یافته از محل بند ب تبصره 16 امسال به بانک کشاورزی را هفت میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: یک میلیارد و 930 میلیون تومان از این مبلغ تعیین شعبه شده و در حال پرداخت به مددجویان است و مابقی در حال تکمیل پرونده و پیگیری است.

وی با اعلام اینکه توانمندسازی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: تحقق اهداف کمیته امداد به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان با مشارکت سایر دستگاه‌ها و به‌خصوص بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

الله داد محمدی مدیرعامل بانک کشاورزی استان در این دیدار از آمادگی بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان خبر داد و گفت: امید است همه ما لیاقت خدمتگزاری به مردم و به‌خصوص قشر نیازمند و محروم جامعه را داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از کمیته امداد برای خدمت به نیازمندان جامعه و حمایت از قشر محروم، در خصوص هرگونه همکاری با کمیته امداد و پرداخت تسهیلات باقی‌مانده قول همکاری داد و افزود: تلاش می‌کنیم در حوزه خدمت به محرومان و نیازمندان به‌خصوص در مناطق روستایی و محروم استان از حداکثر ظرفیت‌های این بانک استفاده کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: