« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۱۱۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
سیاسی
شما که جای رهبری تصمیم به تکفیر،پایان حیات جسمی و سیاسی، اجتماعی را رقم میزنی!! تلاش کن یک دست خط با مهر و امضاء رهبری بگیر و مثل( مختار و محمد حنفیه) و... آنوقت شمشیر به دست بگیر تا ملت به همراهت کار منحرفین و اصحاب جمل و خوارج را یکسره کنند!!
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در پی سفر دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهرستان بهمئی و استقبال چشمگیر مردم این شهرستان از ایشان ستار هدایتخواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد ‌از رفتارهای رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم گفت: حیات سیاسی محمود احمدی نژاد به پایان رسیده و او مرده‌ای بیش نیست.

هدایتخواه افزود:احمدی‌نژاد تا موقعی که در مسیر ولایت  گوش به فرمان ولی و در رکاب ولایت باشد، مورد توجه ما است ولی از زمانی که از مسیر ولایت جدا شد در نظر جریان ولایی و انقلابی فاقد هرنوع ارزش است.

متعاقب سخنان ستار هدایتخواه ؛ حمدالله مبشری فرماندار اسبق بهمئی و مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد جوابیه مفصلی به سخنان هدایتخواه داد و گفت:امیدوارم از این به بد مجبور نشوم در این باره مطلب بنویسم.

در ادامه متن کامل جوابیه حمدالله مبشری را با هم می خوانیم:

هرگز فکر نمیکردم روزی مجبور شوم اینگونه قلم بزنم و نقد بزنم به نوشته کسی که بارها از ایشان حمایت سیاسی کردم.

عالی جناب شما که کارشناس حوزه دینی هستید!!  یک روایت و مستند تاریخی نقل کنید که امامان معصوم (ع) برای بدست آوردن و یا بقاء حکومت به زور متوسل شدند؟! و یا یاران خود را تکفیر کردند!! و یا آنها را به القاب غیر متعارف صدا زدند!!  هر کجا موردی پیدا شد معصوم اول  ولایت خود را برمیداشت و آزادشان میکرد و حکم تکفیر هم نمیداد!!  و حیات ساسی آنها رابه مخاطره نیانداخت!!

صراحتا خطبه میخواند و مطرح میکرد که فراوان در نهج البلاغه داریم. و نیازی نبود که حضرت علی( ع) وصیتی، وکیلی انتخاب کنند!!تا عزل، تکفیر، و..... و...انجام دهند.

آیا اباذر، میثم، مالک و... از زبان علی به جنگ کج اندیشان  رفتند!! و یا نقلی از حضرت در استدلال محکوم یاران بیان کردند؟ هرجا هم موضوعی مطرح بود ظاهر امر آنها خودشان به تکلیف عمل میکردند مثل اباذر و...

امروز هم ولی فقیه دست محب  خود را بر سر همه بزرگان حکومت میکشد و بامدارای حکومتی با وجود اشتباهات بالا و پایین افراد  سعی بر حفظ و احترام همه دارد تا زمام امور رعیت بدتر از این که هست نشود!! همه ما معتقدیم ولی فقیه هوشمندترین مدیریت را در کشور دارد، این چه اندیشه ولایتمداری است که ولی زنده است و ما باید جای او حکم دهیم!!! تصمیم بگیریم!حتما مثل همیشه باید تفسیر کنیم که اول باید مردم قیام کنند تا ولی فقیه هزینه نشود!! اتفاقا این اعوجاج است!! اینگونه عمل کردن هزینه رهبری را بالا میبرد و تخریب پایگاه ولایت است!!!

احمدی نژاد هم مثل همه مدیران خدمت کرد و ضعف هایی به جای گذاشت!!

همه مردم ایران به این نتیجه رسیدند که هر  کس هشت سال جمهوریت را اداره کرد با هر کارنامه!!  هوس مجدد ریاست برای او ناپسند است!!

 عاقلانه آن بود و هست که  هاشمی، خاتمی، احمدی، و آینده روحانی نباید مجدد پا به این عرصه بگذارند!! آمدند!! ولی اشتباه کردند!! و اگر باز کسی از تجربه آنها عبرت نگیرد، اشتباه  است!!اگر چه حرص و ولع بزرگان و صاحب منصبان در همه قوا و مناصب حکومتی الا ماشاءالله زیاد و سیری ناپذیر است!!

اگر حیات مجدد احمدی نژاد را در عرصه اجتماعی و سیاسی در مقام  جمهوریت نپذیریم حق هر ایرانی است!! اما آیا حق داریم حیات  اجتماعی، سیاسی، او راپایان اعلام کنیم!!  چه تفسیر ناحقی است!! چه جفایی در حقوق دیگران!!  چرا اینچنین شدیم!! جای رهبر، شورای نگهبان،  ودر مقامی بالاتر  جایی خدا حکم و تصمیم میگیریم!! واین حق کشی را تکلیف مداری بدانیم و با حکم ضد ولایت فقیه همه را منکوب کنیم!مگر برای ولی فقیه سخت است که حکم نمایندگی(که مجدد تجدیدش کرد)  اقای احمدی نژادرا  لغو کنند!!

لابد تفسیر تکراری میکنیم که ولی فقیه حکم و رافت خود را بر کسی بر نمیدارد... تا خودش خراب کند!! یا ما ملت وارد عمل شویم تا رهبری کمتر هزینه کند!! بابا این تفسیرها جواب نمیدهد!! دست بردارید!! والله جایی رهبری تصمیم گرفتن  عین انحراف است!!

اگراحمدی نژاد انحرافی داشته باشد که بعید است!! این تفسیر به جای رهبری حکم کردن از انحراف بالاتر است!!و این اعوجاج و خود رایی ریشه این نظام را در میآورد و عمر حکومت را کوتاه میکند!! دست بردارید از تفاسیری که روز به روز  صفوف مردم را از هم جدا و گسست حکومت و مردم را رقم میزند!! اگر از مردم نمیترسید از خدا بترسید!!

خدا را با آن عظمت فراموش کردیم!! پیامبر صاحب رسالت را فراموش کردیم!! امامان را فراموش کردیم!! ولی عصر( عج)  که حی و حاضر است را بی اعتنا شدیم اخرین حلقه که ولایت فقیه است را هم ازش عبور میکنیم و به جایش تصمیم میگیریم و حکم می هیم!!  تا کی!! ملت که شقه، شقه و گرفتار  مشکلات روزمره هستند، جای برای استراحت و آرامش آنها نگذاشتیم!!

خوب شما که جای رهبری تصمیم به تکفیر،پایان حیات جسمی و سیاسی، اجتماعی را رقم میزنی!! تلاش کن یک دست خط با مهر و امضاء رهبری بگیر و مثل( مختار و محمد حنفیه) و... آنوقت شمشیر به دست بگیر تا ملت به همراهت کار منحرفین و اصحاب جمل  و خوارج را یکسره کنند!!

نگو مردم عوام هستند ؛  نمیفهمیم ؛  نه والله مردم خوب میفهمند و از صاحب منصبان جلوترند ؛  ولی از بس مغالطه کاری دیدند  و سفسطه شنیدند ؛   خسته از تفکری شدند  که همه چیز را یک جانبه تفسیر میکنند و خدا، پیامبر، امام، ولایت فقیه را در ذهن خود خارج دنیای واقعی تفسیر میکنند!!

امیدوارم از این به بد مجبور نشوم در این باره مطلب بنویسم

به درود مبشری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
حمدالله مبشری از خانواده سه شهید دفاع مقدس است او مردی بسیجی و انقلابی است
پایا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
سلام برادر بزرگوار آسمان به ریسمان نبافیم که نیازی به این همه تفصیل نداریم آقای احمدی‌نژاد در دو سال آخر ریاست‌جمهوری کارنامه ای از خود به جا گذاشت واضح و مبرهن، و هم اکنون نیز با پخش کلیپ های آنچنانی.از عزلت یازده روزه از داستان وزیر اطلاعات از معاون اولی مشایی از حمایت بقایی و از اینکه رهبر می فرماید آقای روحانی باشد ایشان کلیپ بیرون میدهد باید کنار گیرد و ... و کیست که منکر خدمات گسترده ایشان در مدت شش سال گردد او از تمام وجودش برای خدمت به مردم مایه گذاشت و می توانست قهرمان بماند اما گویا در این مملکت ظرفیت ها متناسب با موقعیت ها آفریده نشدند یا شاید هم وسواسان الخناس در قالب دوست کار خود را به خوبی انجام دهند و یا شاید هم دنیا ی غرب بخوبی نبض خیلی ها را در کشورهای این طرف کره خاک بگیرد خدا نگهدار شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
هدایتخواه به یمن دولت احمدی نزاد نماینده شد و با دولت او نیز به تاریخ پیوست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
اقای مبشری سه شهید تقدیم انقلاب کرد اقای هدایتخواه تو چند شهید دادی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
اقای هدایتخواه به خودت کمی نگاه کن :
ببین از کی شکست خوردی و چرا رفوزه شدی در انتخابات
ببین چه بر سر جمنا اوردی
ببین چه کسانی را بعنوان نمایندگاه تولیت حرم اقا امام رضا انتخاب کردی
اینکه مردم را نفهم خطاب کنی اوج کج فهمی امثال من است که سالها طرفدارت بودم ولی هرگز این اشتباه را تکرار نخواهم کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
این جمله را در قلب تک تک عدالتخواهان حک خواهیم کرد و می گوییم درود بر بزرگ مرد بهمئی ؛ درود بر خانواده سه شهید بهمئی؛ درود بر غیرت مردم بهمئی و درود بر مبشری عزیز که انقلابی را در بهمئی بپا کرد :

حاج مبشری خطاب به هدایتخواه:

شما که جای رهبری تصمیم به تکفیر،پایان حیات جسمی و سیاسی، اجتماعی را رقم میزنی!! تلاش کن یک دست خط با مهر و امضاء رهبری بگیر و مثل( مختار و محمد حنفیه) و... آنوقت شمشیر به دست بگیر تا ملت به همراهت کار منحرفین و اصحاب جمل و خوارج را یکسره کنند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
آقای هدایتخواه:نگو مردم عوام هستند ؛ نمیفهمیم ؛ نه والله مردم خوب میفهمند و از صاحب منصبان جلوترند ؛ ولی از بس مغالطه کاری دیدند و سفسطه شنیدند ؛ خسته از تفکری شدند که همه چیز را یک جانبه تفسیر میکنند و خدا، پیامبر، امام، ولایت فقیه را در ذهن خود خارج دنیای واقعی تفسیر میکنند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
شیمون پرز، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، نیویورک، مورخ 2 مهر 1389 می گوید:
«ما باید وضعیتی به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است… او تقریبا به عنوان یک قهرمان فرهنگی پذیرفته شده است. چنین وضعیتی مایه شرمساری است. ما باید ارزشهایمان را تقویت کنیم. باید اهمیت شرمسار بودن را برگردانیم.»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
هدایتخواه طرفدار احمدی نژاد بوده و هست و الان فقط منتقد اوست و نه مخالف او این رسانه ها کمی مغالطه کردند و البته مبشری نیز از هواداران هدایتخواه است و الان او را نقد کرد و بس ولی مخالف او نیست لطفا سواستفاده سیاسی نکنید اینها گفتمانهای درون خانوادگی است
اصولگرایان بهوش باشند و در مقابل همدیگر نایستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
سید سعادت الله حسینی پور ( برادر نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ) :علت اینکه جریان اصولگرایی امروز به زیر ده درصد سقوط کرده است به دلیل وجود امثال دکتر هدایتخواه بوده که درک درستی از جامعه خود ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
والا بخدا بنده طرفدار هدایتخواه هستم اما هدایتخواه فقط حرف می زند و اگر حرفهای او جواب می داد امروز وضع حال سیاسی و اجتماعی ما در استان این نبود پس بهتر است کمی تجدید نظر کنیم و عامل اختلاف نباشیم کاش ایشان در مورد امدن یا نیامدن دکتر احمدی نژاد سکوت می کرد و امروز اینطوری به هم نمی پریدیم
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
عامل اومدن دولت یازدهم کسانی بودند که اون موقع فریب ترفندرقیب را خوردند وبرشعارهایی که هیچ نفعی برای انقلاب ومردم نداشت سماجت می کردندوالان هم هنوز در دام آنها گرفتارندونفهمیدن که آنها ترفنددشمن ورقیب بود جهت تفرقه در نیروهای دلسوز انقلاب . جالب توجه این است که بعضی ساده لوحان هنوز دارنداین مزخرفات بی معنی باور وتکرار می کنند.چقدر ما اون موقع به اصولگراها می گفتیم بابا اینها ترفندسیاسی است برای تفرقه بین نیروهای انقلاب والان که نتیجه آن مشخص است وهمه باچشم می بینیم دیگه جای نادانی است اصراربر اشتباهات.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: