« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
این دیدگاه احمدی شاید نشات گرفته از این موضوع باشد که دولت تصمیم دارد 90 منطقه ویژه اقتصادی در کشور ایجاد کند و تعدد این نقاط دردی برای کشور را درمان نمی کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  صبح زاگرس در گزارشی تحلیلی نوشت: ابتدا گریزی می زنیم به صحبت های چندروز گذشته استاندار در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد که در زیر آمده است:

  این جلسه که به ریاست علی محمد احمدی استاندار و اعضای این شورا در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد  که در این نشست احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نظرش را پیرامون مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد و گفت: کم مانده که کل کشور را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی معرفی کنند.

احمدی بیان کرد: این کار فقط ایجاد معبری برای ورود عروسک چینی و شکلات می‌کند و به غیر این هیچ گلی به سر کشور نمی‌زند.

این در حالی است که مسؤولان و نمایندگان خودشان را برای این کار می‌کشند و برای آن له‌له می‌زنند.

 صحبت های واضح و آشکار احمدی و اشاره به نمایندگان بی شک مخاطبی جز تاجگردون را ندارد، اگرچه تاجگردون نیز در صحبتهایی به شکل قاطعانه از این طرح دفاع کرد تا راه را بر منتقدان ببندد.

 این صحبتهای احمدی چند موضوع را برای مخاطبان به ابهام انداخته است:

آیا بین احمدی و تاجگرون اختلافات بالا گرفته است؟ و عدم اطلاع رسانی مناسب اقدامات دولت و خصوصا احمدی به این موضوع شدت می دهد؟

شاید هم اینکه احمدی اصلا در جریان این طرح نبوده است و خود را در یک عمل انجام شده می بیند؟

از طرفی این دیدگاه احمدی شاید نشات گرفته از این موضوع باشد که دولت تصمیم دارد 90 منطقه ویژه اقتصادی در کشور ایجاد کند و تعدد این نقاط دردی برای کشور را درمان نمی کند.

اما آنچه پر واضح است این است که احمدی اصولگرای اعتدال طلب، اکنون مخالفت خود را با سیاستهای کلان دولت اعلام کرده است و باید دید تا الان تذکری را در این خصوص از مجموعه وزارت کشور دریافت کرده است؟

 بی شک آنچه طی چند روز آینده در مجموعه فضای رسانه ای استان خواهیم دید ما را به جواب این شبهات خواهد رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: