« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
فرمانده سپاه علی اباد کتول عنوان کرد:
نشست خبری فرمانده سپاه علی آباد کتول با موضوع رزمایش اقتدار عاشورایی در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ پاسدار مجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه علی آباد کتول در نشست خبری صبح امروز ضمن گرامیداشت رشادت ها و خاطره شهدا و گرامیداشت ایام، از برگزاری رزمایش در این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 از تاریخ 9 شهریور در سراسر کشور در حال اجراست و تا تاریخ 29 شهریور ادامه دارد.

وی افزود: این رزمایش در شهرستان علی آباد کتول از 13 شهریور97 در 2 عرصه خدمتگزاری و اقتدار و انسجام نیروها با حضور سه گردان بیت المقدس و 18 گروه جهادی آغاز خواهد شد.

 فرمانده سپاه شهرستان در خصوص اهداف برگزاری همایش گفت: نمایش اقتدار و توان دفاعی کشور اولین و پر رنگ ترین هدف این رزمایش است. در واقع این رزمایش و فعالیت های مشابه که همگی حاکی از اقتدار نظام و توان دفاعی کشور هستند، مهر بطلانی بر گزینه های روی میز دشمنان نظام و کشور محسوب می شوند.

مجید زمانی در خصوص فعالیت های گروه های جهادی ابراز داشت: از فردا 18 گروه جهادی به مناطق محروم حاشیه شهرستان علی آباد کتول و روستاهای اطراف به منظور خدمت رسانی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی عمرانی، بهداشتی و ... اعزام خواهند شد. استفاده از ظرفیت های بسیج طلاب، دانش آموزی، دانشجویی، اصناف، کارمندان و ... در ارائه خدمات به اقشار نیازمند از اهداف این فعالیت های جهادی است و امید است همکاری و تعامل با دولت در زمینه برآوردن نیاز های مناطق محروم منجر به رضایتمندی عمومی شود و ایجاد امید و قوت قلب در دل محرومان جامعه شود.

وی در پایان افزود: سپاه در طول این سال ها نشان داده است که در همه عرصه ها پای ثابت میدان بوده است و استفاده ظرفیت و عملکرد جهادی بسیج و سپاه همواره منشاء اثرات مثبت و برکات چشمگیر بوده است. این نهاد بر اساس قانون، اساس نامه سپاه و توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری همواره سعی نموده تا در مسیر حفظ و دفاع از ارزشها و آرمان ها حرکت کند و ستون محکمی در برابر یاوه گویی ها و رجز خوانی های استکبار جهانی باشد.

گزارش/وحید حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: