« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
از سوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت؛
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان  برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس در  استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

سرهنگ انصاری گفت: باید برنامه های چهار دهه مقاومت و پایداری و هشت سال دفاع جانانه و ایثار و ادبیات دفاع مقدس چنان ترسیم شود که دشمنان را از طراحی های خود مایوس و جوانان را از رمز و راز ماندگاری این عظمت که هر کسی که این راه را پیمود به گران بهاترین گنجینه آفرینش که همانا ایمان به خدای لایزال و امید بستن به عنایات اوست، دست یافته است، آگاه کرد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در استان، رزمایش ۲۰ هزار نفری در استان، رژه نیروهای مسلح، تکریم سربازان در حال خدمت، غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی به خانواده معزز شهدا، تجلیل از ایثارگران، رزمندگان و آزادگان در دستگاه های اجرایی، افتتاح پروژه های عمرانی گلزار شهدا، برپایی برنامه های فرهنگی هنری، تبیین نقش مردم در دوران جنگ، تولید محتوا واستفاده از فضای مجازی، تجلیل از شهدای ورزشکار، حضور مداحان ملی در آیین ها، تقدیر از فرماندهان جنگ و ... را برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: