« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
237 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و خیر کهگیلویه و بویراحمد در جشن عاطفه های امسال برپا می شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ ارسلان جلال فرد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد گفت: 11 هزار و 175 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد، چشم‌به‌راه سخاوت دست‌های کریمانه نیکوکارانی هستند که همواره به بهانه‌های مختلف مهربانی را بین همنوعان خود تقسیم می‌کنند.

وی تصریح کرد:  مرحله اول عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد در پانزدهم شهریورماه در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و شانزدهم شهریور در مصلاهای نمازجمعه و مرحله دوم آن یازدهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.

جلال فرد با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها هرساله باهدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، افزود: جشن عاطفه‌های امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" با 220 پایگاه سیار و 17 پایگاه ثابت در کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و خیر هم استانی را جمع‌آوری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی و تقویت مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌هاست، تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰  واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* ،جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

جلال فرد بابیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها با محوریت کمیته امداد، و مشارکت سازمان صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سپاه، سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار هم استانی سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند که از این مبلغ، 170میلیون تومان آن به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت کالا جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده دانش آموزان مدارس استان به نیازمندان همان مدارس اختصاص می‌یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: