« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
در جشنواره شهید رجایی مطرح شد
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی در حوزه اقتصاد مقاومتی در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ ارسلان جلال فرد، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جشنواره گفت: جشنواره شهید رجایی هرساله به‌منظور معرفی و تقدیر و تجلیل از دستگاه‌های برتر خدمت رسان در استان برگزار و برگزیدگان در حوزه‌های مختلف معرفی می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف با تقدیر و تشویق آن‌ها اعلام و بیان کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد سال گذشته دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی جشنواره شهید رجایی، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بین ۶۰ دستگاه اجرایی، به‌عنوان دستگاه برتر در شاخص اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

جلال فرد از اهداء لوح تقدیر این جشنواره به مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۶ دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی، ستاد جشنواره شهید رجایی کمیته امداد استان را به‌عنوان دستگاه برتر در شاخص اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی برگزیده، بدین‌وسیله از همت، تلاش و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه کارکنان آن دستگاه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید... .

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد و دبیر این جشنواره گفت: جشنواره شهید رجایی فرصت خوبی بود تا بعد از یک سال کاری با دقت و رصد دستگاه‌ها از دستگاه‌های فعال و پرتلاش تجلیل شود.

وی افزود:  یقیناً فعالیت و رسالت هر دستگاهی از ابتدا تعریف‌شده است و فارغ از تجلیل و ارج‌گذاری این دستگاه‌ها مکلف‌اند وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند،  اما مراسم تجلیل بزرگداشتی است تا بین یک دستگاه فعال و غیرفعال تفاوت‌ها مشخص و با یک تجلیل ساده در یک سازمان انگیزه بخشی انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: