« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
علی دایی در تازه ترین مصاحبه ی خود نسبت به صعود تیم ملی امید به المپیک ابراز تردید کرد.
    آوای رودکوف: خیلی سخت است با این شرایط تیم ملی امید به المپیک صعود کند. ما در بازی با میانمار همه چیز را باختیم. واقعیت این است مشکل مملکت ما مدیریت است و نمی شود یک دیپلمه برای هزار دکتر و مهندس خط مشی تعیین کند!

علی دایی‌ در حالی این انتقادات را بر زبان آورده که در ماه های اخیر روابط خوبی با فدراسیون فوتبال و مهدی تاج داشته. او علاوه بر حضور در مراسم استقبال از اینفانتینو در اردوی تیم ملی در ترکیه حاضر شد تا به کی روش و ملی پوشان روحیه بدهد.

اما دیپلمه ای که علی دایی به حضور او در فدراسیون فوتبال اشاره دارد و می گوید که همه تکالیف فوتبال را او تعیین می کند، کیست؟

حدس این مدیر خیلی سخت نیست. با این حال این انتقاد تند از تیم ملی امید از سوی علی دایی کمی دور از انتظار بود. او البته همیشه از کی روش و تیم ملی حمایت کرده است.

به هر صورت انتقاد علی دایی‌ به تیمی است که حمید استیلی مدیریت فنی آن را برعهده دارد. علی دایی و حمید استیلی سال های سال در تیم ملی همبازی هم بودند اما به نظر نمی رسد روابط شان حسنه باشد. به خصوص بعد از اینکه حمید استیلی به خاطر ارتباط خوبی که با حبیب کاشانی داشت جای علی دایی را تیم پرسپولیس گرفت.

تیم ملی امید در ماه های اخیر ۷ بازی دوستانه و رسمی با کرانچار برگزار کرده که دستاورد تلاش های این تیم ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۴ شکست بوده که نمی تواند نتایج خوبی باشد.

جالب اینکه همزمان با طرح ادعا از سوی علی دایی خبر می رسد مدارک تحصیلی یکی از مدیران فوتبال غیر واقعی است! علی دایی پیش از این به کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال هم اشاره کرده بود که بعدها مشخص شد کارت پایان خدمت خیلی از فوتبالیست ها بر اساس سند سازی صادر شده است.

باید به این نکته اشاره کنیم منظور علی دایی‌ حمید استیلی نیست. اشاره علی دایی به یکی از مدیران فدراسیون فوتبال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین