« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
مدیر کل ارشاد خبر داد؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از ١٠ تا ١٤ شهریور ماه ٩٧ در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، رضا دهبانی اظهار داشت: همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان این جشنواره از ١٠ الی ١٤شهریور ماه در یاسوج برگزار می شود .

وی با بیان اهمیت جشنواره فیلم کودک و نوجوان بویژه برای قشر نوپای جامعه یعنی کودکان و نوجوانان افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای اوقات فراغت داتش آموزان و نوجوانان است که باید خانواده ها فرزندان خود را برای دیدن این فیلم ها همراهی کنند.

دهبانی پور با اشاره به اکران فیلم های  جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان گفت: فیلم های که در استان اکران می شوند از محتوای غنی و قوی برخوردارند که امیدواریم مورد استقبال و رضایت مخاطبان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: در مدت برگزاری جشنواره و اکران هر روز ٢ فیلم در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم چنین از اکران فیلم های جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در پارک مهرورزی و سالن روباز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سینما سیار خبر داد و گفت : این فرصت مناسبی است که مخاطبان از گروه های مختلف بتوانند این فیلم ها را ببینند .

رضا دهبانی پور خاطر نشان کرد: شهر موش های یک، کلاه قرمزی و پسر خاله، دره شاپرک ها،پاتال و ارزوهای کوچک و گلنار ٥ فیلم خاطره انگیز سینمای کودک و هم چنین چندین فیلم دیگر برای اکران رایگان در نظر گرفته شده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: