« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
یاسوج
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یا دو خاطره شهیدان رجایی و باهنر طی پیامی هفته دولت و را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یا دو خاطره شهیدان رجایی و باهنر طی پیامی هفته دولت و را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

 بسمه تعالی

تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی پر از مردان و زنان بزرگی است که در طی دوره ی کوتاهی تاریخی از بزرگی و افتخار آفریدند .

شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو چهره از میان چهره های بزرگ انقلاب اسلامی تجلی عینی خدمتگزاری به مردم بودند که حفظ نام آنها و ترویج سیره آنها یک ضرورت مهم در دهه چهارم انقلاب اسلامی است.

بی شک کار فرهنگی بدون توجه به این الگوهای انقلابی ناقص خواهد بود و هم چنین در پرتو فعالیت فرهنگی است که می توان این بزرگان را به نسل های جدید معرفی کرد .

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به ا عضای محترم هیات دولت تدبیر و امید در دوره دوازدهم و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و موفقیت آنان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 
رضا دهبانی پور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: